Росен Йорданов: Между любовта и ревността няма нищо общо

Двама шофьори на ден у нас минават на ток Над 68% ръст на регистрациите на електромобили само за година

Ограничено е движението по пътя Сопот-Карлово заради катастрофа

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 21 януари 2019

СДВР издирва извършители на грабеж и побой

Акция „димяща кола“ в София КАТ глобява с 50 лева, ако автомобилът пуши над нормата

Тунел със система за вентилация и пречистване на въздуха откриха в Хонконг Той е на стойност 4,6 милиарда долара

Християнсоциалният съюз в Германия с нов лидер МВР шефът Хорст Зеехофер се оттегли след 10 г. на поста

Купуваме по-скъпо сирене, масло и мляко Ядем круши от Холандия и Южна Африка, джинджифил - от Перу

Министър Желязков: Поне милиард трябват през следващите години за модернизация на БДЖ

Хипнотизираща меланхолия с Баришников в България Четири биса за великия балетист

Скатов по заледения скат на живота Българинът е първият в света, покорил 8-хилядник като веган, без шерп и кислород

Ген. Константин Попов: Ще имаме нови самолети след 3-4 години

Оставиха в ареста петимата, обвинени за финансиране на тероризъм

Индийското правителство уволни двама директори на Пенджабската национална банка Причината е, че не успели да предотвратят измама за 2 милиарда долара

Родители съгласни да разпънат детето им на кръст и да го хвърлят в огъня

Социален експеримент в предаването „Комбина” по Нова телевизия показа на какво са готови български родители, за да направят детето си известно.

Екип, преструващ се на част от рекламна агенция, разпитва родители в столичен мол дали са съгласни детето им да участва в реклама. След като родителите проявяват интерес, започва проверката на тяхната търпимост.

Повечето хора нямат нищо против да оставят детето си на студено за около 15-20 минути, което се изисква за снимките на „рекламата”. Дори допълнението, че дечицата трябва да са по къси панталонки и потници не ги смути. „Няма проблем”, заяви уверено една майка. „Той ни е кален”, изтъкна друга.

Друга екстравагантна идея за реклама – разпъване на кръст на дете, също не срещна възражения. „Само не знам дали ще издържи. Ама тя ще е вързана, така че няма проблем”, каза една от майките. Когато хората разбраха, че детето ще бъде обградено от умиращи или умрели кучета, също не се притесниха.

Следващият „кръг” беше въпрос за участие в реклама, в която детенцето ще стои в средата на огнен кръг. Родителите пак не възразиха. „Искаме да участваме. Тя и без това е победител в конкурс”, похвали една майка дъщеря си.

Чак когато попитаха една майка дали е съгласна детето й да бъде сложено в ковчег, тя отказа. „Огън може, ковчег – не”. Друга двойка родители сериозно се поколебаха, но като им казаха, че ковчегът няма да е затворен, бяха склонни да се навият.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.