Катастрофа на пътя между село Церово и Благоевград взе една жертва

Волен Сидеров: Нямаме претенции към поста енергиен министър

Антон Кутев: Тече процес по самосваляне на правителството

Радослав Янков: Не оправдах собствените си очаквания

“Ислямска държава” пое отговорност за самоубийствения атентат в Кабул

БЛС ще решава днес дали да бъде даден мандат за подписване на Националния рамков договор със НЗОК

Днес отбелязваме Тодоровден

Намалено водоподаване в Пловдив Причината е едновременна авария в половината от помпените станции

Цветан Цветанов в Брест: Цецо Луканов ще бъде кмет на всички жители на Брест

Гласуването в ООН на резолюцията за примирие в Сирия беше отложено за днес

Един човек загина, а шестима са ранени при самоубийствен атентат в Кабул

Тръмп: Действията на Русия и Иран в Сирия са срам

Kорнелия Нинова: Борисов да не се крие зад полите на Гинка и Теменужка Гинка да дойде в парламента и да обясни как стана собственик на ЧЕЗ, поиска лидерът на БСП

ЕС реже парите за земеделие и Кохезионната политика

Туск за Брекзит: Позицията на Великобритания е чиста илюзия

Московски: Финансовото състояние не позволява инвестиции в летище София

Финансовото състояние не позволява на държавния оператор да прави инвестиции и да развива летище София. Това каза пред журналисти министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски, който откри директната авиолиния София – Цюрих на авиокомпания Swiss International Air Lines.

“Възложили сме процедура, която да предостави всички необходими анализи – финансов, икономически, екологичен, правен и социален анализ. Когато станат готови, вече ще имаме яснота какви параметри и как да предложим евентуално процедура за концесиониране. До края на годината очакваме да има резултати”, заяви Московски.

Той уточни обаче, че процедури за концесиониране на летище София могат да се очакват до края на годината, ако анализите покажат, че такава стъпка е удачна. “Ако не го покажат, другите алтернативи са държавният оператор да си развива летището, но ще бъде изключително затруднено, защото има фактология, която не позволява да се прави това поради липса на средства.

42 млн. долара трябва да плати летище София за наложената санкция за писта от 2005-2006 година”, припомни Московски.

Той добави, че 27 млн. лева са блокирани в КТБ и най-вероятно безвъзвратно загубени, а около 50 млн. лева са дългове към летище София.

Вчера трябваше България да преведе 10 млн. лева публични задължения, надявам се да са преведени”, каза още Ивайло Московски.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.