На 19 декември 2018 да почерпят

Световната банка одобрила кредитни гаранции от 750 млн. долара за Украйна

Белгийският премиер подаде оставка

Българските полярници пристигнаха на Антарктида

Централна роля в света иска Китай Никой не може да ни диктува какво да правим, отсече Си Цзинпин

Ники Хейли загатна какъв ще е американският план за мир в Близкия изток

Американски съдия разкритикува бившия съветник на Тръмп Майкъл Флин

ЕС призова Сърбия към конструктивен диалог с Косово

Евтина земя дават на млади фермери Целта е стопаните под 40 години да останат на село

Премиера на филм за дядо Добри в НДК

Христо Стоичков към фенове: Трудете се и не се предавайте! Стотици варненци извиха опашка за автограф от Камата

Чуждите инвестиции намаляха с 21% Задгранични компании продават бизнеса си в България

Искат Ценко Чоков обратно в ареста (обзор) Имал разрешение да отиде на зъболекар

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 19 декември 2018

Посланиците от ЕС поздравиха Лиляна Павлова за отличната работа в Триото Естония – България – Австрия

Московски: Финансовото състояние не позволява инвестиции в летище София

Финансовото състояние не позволява на държавния оператор да прави инвестиции и да развива летище София. Това каза пред журналисти министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски, който откри директната авиолиния София – Цюрих на авиокомпания Swiss International Air Lines.

„Възложили сме процедура, която да предостави всички необходими анализи – финансов, икономически, екологичен, правен и социален анализ. Когато станат готови, вече ще имаме яснота какви параметри и как да предложим евентуално процедура за концесиониране. До края на годината очакваме да има резултати“, заяви Московски.

Той уточни обаче, че процедури за концесиониране на летище София могат да се очакват до края на годината, ако анализите покажат, че такава стъпка е удачна. „Ако не го покажат, другите алтернативи са държавният оператор да си развива летището, но ще бъде изключително затруднено, защото има фактология, която не позволява да се прави това поради липса на средства.

42 млн. долара трябва да плати летище София за наложената санкция за писта от 2005-2006 година“, припомни Московски.

Той добави, че 27 млн. лева са блокирани в КТБ и най-вероятно безвъзвратно загубени, а около 50 млн. лева са дългове към летище София.

Вчера трябваше България да преведе 10 млн. лева публични задължения, надявам се да са преведени“, каза още Ивайло Московски.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.