Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в четвъртък, 13 декември 2018

Премиерът на Македония прие делегация на Южното крило на обединените сили на НАТО

Живеем в пренаселени домове Две трети от младежите нямат собствена стая

Вълчев: В момента има три инструмента на принуда родителите да изпращат децата си на училище, които не са достатъчни

Интензивен трафик на товарни автомобили по границите на България

60 хил. подкрепиха строителите Председателят на парламента, регионалният министър и шефът на пътната агенция застанаха зад професионалистите

„Кроношпан“ изгражда автоматична станция за контрол на въздуха Местоположението й ще бъде уточнено с Община Велико Търново

6 г. затвор за незаконно производство на цигари

Деканът на Медицинския университет е законно избран Решението не подлежи на обжалване

И Испания ще вдига минималната работна заплата

Мая Манолова наградена за „модна икона“ в политиката

База на НАТО на българския бряг няма да е приятно за Русия (обзор) Светът разбра, че мечки не ходят по улиците на Москва

МВР: Нивото на терористична заплаха в България остава ниско

„Труд“ с туристическа награда Банско получи приз за най-успешна зимна община

Италиански журналист е сред ранените от стрелбата в Страсбург Лекарите се борят за живота му

Български звезди стартираха националната кампания „Децата мислят зелено“

Редица популярни личности подариха много настроение и позитивни емоции на децата от 164 ОДЗ „Зорница“ в кв.Горна Баня-София. Актрисата Лили Маравиля, Мис България 2007 Юлия Юревич, писателката Людмила Филипова, собственичката на модна агенция „Ивет Фешън“ Ивета Григорова, топ-модела на „Ивет Фешън“ Деси Савова, актрисата и модел Деси Зидарова, поп певицата Вяра Атова и аренби изпълнителя Бобо засадиха цветна градинка в двора на детското заведение.

Веригата магазини „HomeMax” стартираха национална инициатива под наслов „Децата мислят зелено”. Тя има за цел да насърчи най-малките към опознаване на природата и да ги възпита да отглеждат, да се грижат и да се радват на заобикалящата ги среда за една по-красива и зелена България. Кампанията започна със засаждането на .

В периода май-юни 2015, детски градини от цялата страна ще имат възможност да се включат в кампанията. „HomeMax“ ще подари над 1000 пакета с различни семена и луковици- на цветя и зеленчуци, над 200 декоративни и овощни дървета и красиви вечно зелени храсти. За всяка отделна градина са предвидени голям пакет с различни растения- по 5 дръвчета, 7-8 пакета със семена по избор още толкова пакета с луковици и за най-бързите ще има и от растението Туи. Семената, овошките и цветните луковици ще се раздават, докато приключат наличностите или до края на месец юни. Детските заведения от своя страна ще имат възможност да разкрасят дворчетата си, като засаждането, отглеждането и грижата за растенията ще се прави от самите възпитаници, за да създадат умения и навици за грижа към природата.

Всяко детско заведение, което има желание да участва в начинанието за създаване на цветна градина и иска да получи от тези насаждения, трябва да изпрати писмо на имейл: za_decata@home-max.bg, като отбележи името си и от кой град е. На всяка едно ще бъде отговорено персонално в кой търговски обект да отидат, за да получат пакетите с растения. Така детската градина ще бъде записана за участие в инициативата „Децата мислят зелено“ и ще участва за голямата награда, предоставена от HomeMax- изграждане на детски кът за децата. Ще спечели най-добре отгледаната и поддържана градинка, а резултатите ще се обяват през септември.

„Любовта към природата се възпитава и това е една от важните стъпки във формирането на ценности у децата. Днес ги учим да се грижат за малка цветна леха и овощно дръвче, утре те ще възпитават техните деца да са свързани с природата. Правим първата малка стъпка към социалната им ангажираност, за да имаме по-зелено бъдеще утре “, коментира при старта на кампанията Пейо Николов – собственик на „HomeMax“.
„Децата мислят зелено“ е част от инициативите на веригата магазини за изграждане на отношение на децата към природата. Тя цели да развие у тях положително и отговорно мислене към околната среда и природните ресурси. Зелената градинка допринася за това децата да учат, докато планират, изследват, експериментират, грижат се за растенията, общуват позитивно с възрастни и деца от други възрастови групи, играят, творят и изграждат осъзнато и благодарно отношение към храната, трудът и природата. „HomeMax“ кани всички детски градини да се включат като реализират мечтите си за едно по-зелено и красиво бъдеще.

Генерален медиен партньор на инициативата „Децата мислят зелено“ е страницата във Facebook – Хайлайф.

Още за HomeMax:

В края на 2014г. магазините от типа “направи си сам”- bauMax, бяха купени от българската компания “Хедус”АД. От тази пролет търговските обекти оперират на родния пазар под новото име HomeMax. Те предлагат повече от 90 000 артикула, залагат на цялостните решения за дома и завършените продукти. В магазините освен, че може да откриете материали за ремонти и строителство, може да се възползвате и от най-разнообразните услуги, които са от полза на клиентите и са различни от предлаганите в другите строителни хипермаркети. Освен към крайните потребители веригата вече е насочена и към малките фирми и домашните майстори. В двата търговски обекта в София, и в тези в Пловдив, Варна, Бургас, Стара Загора, Русе и Плевен се продава на достъпни за българите цени. Веригата е известна в цялата страна с традиционно силните си сектори „Градина” и „Строителство”. През този сезон, желаещите да обзаведат своя собствена градина в двора, на балкона или дори на прозореца си, HomeMax предоставя избор между стотици сортове цветя и зелени растения, между редки орхидеи, бонзаи, полски и градски цветя. За любителите на зеленчукови и овощни градини разнообразието е още по-голямо.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.