На 28 май 2018 да почерпят

Оливия, Рафаел, Ния и Виктория отиват на финал в “Гласът на България” Победителят ще бъде избран на 3 юни

Джон Траволта влезе в кожата на мафиотски бос В Кан беше за първи път със семейството си и се разкърши с рапъра 50cent

ГЕРБ печели изборите в Галиче

Шествия на привърженици и противници на крайната десница в Германия

Участници от MasterChef демонстрираха умения пред над 120 гости

Китай предупреди САЩ да не нарушават териториалния му суверенитет

Зрителите решават кой отива на финала на „Гласът на България“

Колите на водород идват и у нас Още през 2019 година возилата на бъдещето ще бъдат достъпни

Израел строи морска бариера, за да попречи на проникване на палестински екстремисти от Ивицата Газа

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в понеделник, 28 май 2018

Черешите поевтиняха с почти 20%

Киев почете спасителя на българските евреи (обзор) Откриха мемориална плоча на Димитър Пешев в Украйна

Руският посланик в Берлин: Дипломатите ни, прогонени заради скандала със Скрипал, може да се върнат само след извинение от страна на Лондон

Риана, Васил Найденов и Джон Ленън на една сцена Грандиозен финал на „Като две капки вода” в понеделник

Български звезди стартираха националната кампания “Децата мислят зелено”

Редица популярни личности подариха много настроение и позитивни емоции на децата от 164 ОДЗ „Зорница“ в кв.Горна Баня-София. Актрисата Лили Маравиля, Мис България 2007 Юлия Юревич, писателката Людмила Филипова, собственичката на модна агенция „Ивет Фешън“ Ивета Григорова, топ-модела на „Ивет Фешън“ Деси Савова, актрисата и модел Деси Зидарова, поп певицата Вяра Атова и аренби изпълнителя Бобо засадиха цветна градинка в двора на детското заведение.

Веригата магазини „HomeMax” стартираха национална инициатива под наслов „Децата мислят зелено”. Тя има за цел да насърчи най-малките към опознаване на природата и да ги възпита да отглеждат, да се грижат и да се радват на заобикалящата ги среда за една по-красива и зелена България. Кампанията започна със засаждането на .

В периода май-юни 2015, детски градини от цялата страна ще имат възможност да се включат в кампанията. „HomeMax“ ще подари над 1000 пакета с различни семена и луковици- на цветя и зеленчуци, над 200 декоративни и овощни дървета и красиви вечно зелени храсти. За всяка отделна градина са предвидени голям пакет с различни растения- по 5 дръвчета, 7-8 пакета със семена по избор още толкова пакета с луковици и за най-бързите ще има и от растението Туи. Семената, овошките и цветните луковици ще се раздават, докато приключат наличностите или до края на месец юни. Детските заведения от своя страна ще имат възможност да разкрасят дворчетата си, като засаждането, отглеждането и грижата за растенията ще се прави от самите възпитаници, за да създадат умения и навици за грижа към природата.

Всяко детско заведение, което има желание да участва в начинанието за създаване на цветна градина и иска да получи от тези насаждения, трябва да изпрати писмо на имейл: za_decata@home-max.bg, като отбележи името си и от кой град е. На всяка едно ще бъде отговорено персонално в кой търговски обект да отидат, за да получат пакетите с растения. Така детската градина ще бъде записана за участие в инициативата „Децата мислят зелено“ и ще участва за голямата награда, предоставена от HomeMax- изграждане на детски кът за децата. Ще спечели най-добре отгледаната и поддържана градинка, а резултатите ще се обяват през септември.

„Любовта към природата се възпитава и това е една от важните стъпки във формирането на ценности у децата. Днес ги учим да се грижат за малка цветна леха и овощно дръвче, утре те ще възпитават техните деца да са свързани с природата. Правим първата малка стъпка към социалната им ангажираност, за да имаме по-зелено бъдеще утре “, коментира при старта на кампанията Пейо Николов – собственик на „HomeMax“.
„Децата мислят зелено“ е част от инициативите на веригата магазини за изграждане на отношение на децата към природата. Тя цели да развие у тях положително и отговорно мислене към околната среда и природните ресурси. Зелената градинка допринася за това децата да учат, докато планират, изследват, експериментират, грижат се за растенията, общуват позитивно с възрастни и деца от други възрастови групи, играят, творят и изграждат осъзнато и благодарно отношение към храната, трудът и природата. „HomeMax“ кани всички детски градини да се включат като реализират мечтите си за едно по-зелено и красиво бъдеще.

Генерален медиен партньор на инициативата „Децата мислят зелено“ е страницата във Facebook – Хайлайф.

Още за HomeMax:

В края на 2014г. магазините от типа “направи си сам”- bauMax, бяха купени от българската компания “Хедус”АД. От тази пролет търговските обекти оперират на родния пазар под новото име HomeMax. Те предлагат повече от 90 000 артикула, залагат на цялостните решения за дома и завършените продукти. В магазините освен, че може да откриете материали за ремонти и строителство, може да се възползвате и от най-разнообразните услуги, които са от полза на клиентите и са различни от предлаганите в другите строителни хипермаркети. Освен към крайните потребители веригата вече е насочена и към малките фирми и домашните майстори. В двата търговски обекта в София, и в тези в Пловдив, Варна, Бургас, Стара Загора, Русе и Плевен се продава на достъпни за българите цени. Веригата е известна в цялата страна с традиционно силните си сектори „Градина” и „Строителство”. През този сезон, желаещите да обзаведат своя собствена градина в двора, на балкона или дори на прозореца си, HomeMax предоставя избор между стотици сортове цветя и зелени растения, между редки орхидеи, бонзаи, полски и градски цветя. За любителите на зеленчукови и овощни градини разнообразието е още по-голямо.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.