На 24 септември 2018 да почерпят

Европейската седмица на спорта започна Любо Ганев и златни момичета бяха на откриването в Борисовата градина

Тодор Неделев: Сега пак ще кажат, че сме дали мача на „Лудогорец“

Задържаха мъж с електрошоков пистолет пред Бъкингамския дворец

Оставиха в ареста адвоката, сочен за организатор на обира в Роженския манастир

ЕС разработва нови мерки за запазване на сътрудничеството с Иран

Над 440 мигранти са спасени край южните брегове на Испания

Голям пожар бушува край град Баня Огънят се простира на площ от над 500 декара

Почина актрисата Росица Данаилова

Ограничават скоростта в неравния участък на магистрала „Тракия“ край Стара Загора

Оливия Уайлд: Без месо и повече спорт Най-важният съвет е “пийте много вода"

Калоян Паргов: Фашизъм в България е имало и наш дълг да се противопоставим на това да не се повтори

Бургазлия спечели над 7 милиона лева джакпот от тотото

Силен вятър нахлува в страната утре Обявен е жълт код за 23 области

Захариева към българската общност в Монреал: Вие сте най-добрите ни посланици

Talisman сменя две лимузини накуп

ГЕОРГИ ЛУКАНОВ

Луксозен седан на Renault с предница на кросоувър и огромен багажник

Френската компания Renault представи новия си луксозен седан, наречен Talisman. Автомобилът е призван да смени цели две лимузини на компанията – Laguna и Latitude. Той ще бъде сглобяван в завода във френския град Дуе.
Talisman е построен върху платформата CMF и като дизайн прилича на кросоувърите Captur и Kadjar. Дължината на седана е 4,85 м, а широчината 1,46 м. Обемът на багажника е впечатляващ – 608 литра.

Шефът на Renault Карлос Гон заяви преди време, че използването на платформата CMF ще даде възможност на производителя да се намеси в огромната конкуренция в средноголемия D сегмент, където французите определено изостават. Дали това ще стане, ще покаже времето.

В двигателната гама на седана влизат два бензинови мотора с мощност 150 и 200 конски сили. И двата агрегата могат да работят в комбинация със 7-степенна роботизирана скоростна кутия. Освен това на разположение ще бъдат и два дизелови двигателя от фамилията dCi. Мощността им е съответно 110 и 130 коня. Те работят в тандем с механична или роботизирана трансмисия. Също така можете да поръчате френската лимузина с дизелов двигател Twin Turbo със 160 конски сили, който работи в комбинация с роботизирана скоростна кутия.

Това е единственият седан от сегмента,който комбинира фирменото 4Control задвижване на четирите колела с активно окачване. То предлага уникално пътно поведение, съчетано с типичния за френските лимузини комфорт и „мекота“.
Подобно на новия Espace лимузината е оборудвана с технологията Multi-Sense. Тя е отговорна за контрола на 4Control системата, активното окачване, двигателя и EDC трансмисията. Джаджата също така се грижи и за такива „дреболии“ като звука на двигателя и амбиентното осветление.

Още интересни новини от света на автомобилите четете в последния брой на списание „Авто Труд“

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.