Любо Киров и Deep Zone Project ще веселят варненци в новогодишната нощ

Плиска привлича туристи с виртуален пътеводител и каталог

Купуват повече къщи от големи апартаменти Променят се желанията на хората с високи доходи

Нено Димов: Сключени са договори за 50% от бюджета на ОПОС

Шест месеца затвор за мъж, пребил и ограбил бивш затворник

Илияна Йотова разговаря с вицепрезидента на „Европа ностра“ Пийт Яспърт

Втора телефонна измама преди празниците в Попово

Бургас и Благоевград ще изграждат анаеробни инсталации за разделно събрани биоразградими отпадъци

Трима пешеходци пострадаха за часове във Варна

“Труд“ с две годишни награди от Столична библиотека (СНИМКИ) Проф. Николай Овчаров бе отличен за най-четен автор

София ще има нов квартал с жилища за 12 000 души

Полски ТИР блъсна отзад „Мерцедес“ в Благоевград, няма ранени

Настаниха в психодиспансер 25-годишния мъж, ранил с нож трима полицаи край Стара Загора 

Синдикати и работодатели в спор за минималната заплата и нощния труд

Специални пелени за недоносени бебета дариха на болницата в Монтана

Talisman сменя две лимузини накуп

ГЕОРГИ ЛУКАНОВ

Луксозен седан на Renault с предница на кросоувър и огромен багажник

Френската компания Renault представи новия си луксозен седан, наречен Talisman. Автомобилът е призван да смени цели две лимузини на компанията – Laguna и Latitude. Той ще бъде сглобяван в завода във френския град Дуе.
Talisman е построен върху платформата CMF и като дизайн прилича на кросоувърите Captur и Kadjar. Дължината на седана е 4,85 м, а широчината 1,46 м. Обемът на багажника е впечатляващ – 608 литра.

Шефът на Renault Карлос Гон заяви преди време, че използването на платформата CMF ще даде възможност на производителя да се намеси в огромната конкуренция в средноголемия D сегмент, където французите определено изостават. Дали това ще стане, ще покаже времето.

В двигателната гама на седана влизат два бензинови мотора с мощност 150 и 200 конски сили. И двата агрегата могат да работят в комбинация със 7-степенна роботизирана скоростна кутия. Освен това на разположение ще бъдат и два дизелови двигателя от фамилията dCi. Мощността им е съответно 110 и 130 коня. Те работят в тандем с механична или роботизирана трансмисия. Също така можете да поръчате френската лимузина с дизелов двигател Twin Turbo със 160 конски сили, който работи в комбинация с роботизирана скоростна кутия.

Това е единственият седан от сегмента,който комбинира фирменото 4Control задвижване на четирите колела с активно окачване. То предлага уникално пътно поведение, съчетано с типичния за френските лимузини комфорт и „мекота“.
Подобно на новия Espace лимузината е оборудвана с технологията Multi-Sense. Тя е отговорна за контрола на 4Control системата, активното окачване, двигателя и EDC трансмисията. Джаджата също така се грижи и за такива „дреболии“ като звука на двигателя и амбиентното осветление.

Още интересни новини от света на автомобилите четете в последния брой на списание „Авто Труд“

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.