Шофьорът на тира, който удари автобус на „Тракия“, призна, че е заспал зад волана

Монтана отпразнува 24 май за 130-ти път

Над 10 000 души се включиха в празничното шествие на 24 май в Търново

Николина Ангелкова участва в откриването на Петербургския международен икономически форум

Инициативата „Ние пишем на кирилица” обедини млади социалисти от цяла България

Учени установиха защо човешкият мозък е толкова голям

​Кремъл: Юлия Скрипал може да е направила вчерашното си изявление под натиск

Бойко Борисов и Зоран Заев почетоха в Рим делото на Светите братя Кирил и Методий

Северна Корея е разрушила ядрения си полигон “Пунгери”

Жълт код за обилни валежи с гръмотевици в Кюстендил и Благоевград

Как баба Златка вдигна цялата полиция в Мюнхен на крак Българката сложила воден пистолет под мишница, за да даде бонбон на внучето

Цвета Караянчева: 24 май остава най-сплотяващият ни, най-българският празник

Нови масови арести на военни в Турция

Уникално шествие на 7 000 деца в Бургас

Томислав Дончев: Време е да мислим за обща европейска политика за администрацията

Онлайн новините в САЩ изместиха печатни издания и дори телевизии

Интернет страниците циментираха позицията си като номер 1 сред източниците на новини в САЩ, изпреварвайки телевизии и на практика погребвайки печатните новинарски издания, тъй като младите американци са прегърнали цифровите новинарски източници, съобщава “Уошингтън икзаминър”.

Последните доказателства на това твърдение идват от проучване за разпространението на 125-те най-популярни списания в Съединените щати, които за първите шест месеца на тази година са надолу с 11,4%, след като отбелязаха спад от 14,2% през втората половина на 2014 г. Според провеждания на две години Алианс за одитирани медии “напълно платеното разпространение” за 86 от 125-те топ списания (т.е. при 71% от тези издания) бележи спад, сочи доклад на “Медиа лайф мегъзин”. Негативната тенденция е резултат от факта, че дигиталните източници на новини печелят популярност и сега са начело в САЩ и то не само сред най-младите потребители.

В доклада за дигиталните медии през 2015 г. на Института Ройтерс се казва, че за 43% от американците основен източник на новини са онлайн източници, а телевизията, която десетилетия беше начело сред предпочитанията на янките, изостава и се радва на вниманието на 40% от потребителите. В проучването е отбелязано също така, че “печатаните вестници” са на последно място като източник на информация, изостават дори от социалните мрежи. За да вървят в крак с тенденцията доста новинарски организации пренасочиха вниманието си към цифрови платформи и до много от тях има само платен достъп, вкл. “Уол Стрийт джърнъл” и “Ню Йорк таймс”.

“Уошингтън икзаминър” отбелязва, че в доклада на Института Ройтерс има и лоши новини – разходите на потребителите за новини са замръзнали и стоят на едно ниво.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.