Дидо от Д2 се класира за финала на „Фермата“!

Учени от БАН предлагат нов психотест за шофьори

Заев: Армията на Косово се появява в неподходящо време

В 75 училища у нас вече няма хартиен дневник

Турската армия готова за операция в Сирия Ердоган: САЩ да изтеглят кюрдите

Борисов: Нито веднъж не съм застанал срещу решение на президента Май месец ще има европейски избори и ще видим кой колко струва, каза премиерът

По 12 години затвор за мъжете, измъчвали таксиметров шофьор във Врачанско

Задължителна ясла за деца от гета в Дания Неспазването на закона лишава от детски надбавки

Министерството на културата официално се присъедини към проекта ТРАДУКИ

Меркел подкрепи мерките на Макрон за справяне с протестите

Шокиращи сметки за топла вода изненадаха търновци

Никола Василев е новият изпълнителен директор на БДЖ

Ирландският парламент разреши абортите

Биг Бенд- Благоевград и музикално училище „Престо” подариха коледен концерт на жители и гости на града

Харчим 275 лв. на човек за празниците Цените са със 7-11 на сто по-високи спрямо миналата година

Свидетел: Лоша организация забави спасителната акция по магистрала „Хемус“

„Спасителната акция с цистерната на автомагистрала „Хемус” се забави, защото колите не освободиха платното, имаше лоша организация”, каза пред Нова тв Йонко Иванов – председател на Съюза на преподавателите по авто-мото подготовка. Той е бил очевидец на случващото се.

„Всичко става след 18 часа, а до 20 часа не беше ясно какво се случва. Трябваше да се отклони движението през Ботевград. Наложи се в един момент вишката да се връща на заден ход. В съседното платно нямаше поне един полицай, който да казва какво се случва и да организира движението”, добави Йонко Иванов.

Репортерът на Нова Данаил Глишев, който отрази спасителната акция в ефир и успя да разговаря с шофьора, разказа: „Водачът висеше на стотина метра височина, вратата му беше отворена. Само коланите го държаха”.

По думите му пожарникарите са си свършили много добре работата – „Те буквално занимаваха с глупости шофьора, за да го разсейват. А самият водач не гледаше надолу, гледаше нагоре, за да не му е опасността пред очите”.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.