Турция удължи извънредното положение в страната с още 3 месеца

Ограничено е движението за всички превозни средства през Троянския проход

Тир се обърна на пътя Монтана-Видин

С лихвоточки да се плащат данъци Жилищно-спестовните влогове ще може да се наследяват

Двоен самоубийствен атентат в Нигерия взе най-малко 12 жертви

Президентът награди разузнавачи посмъртно Депутатът Таско Ерменков с отличие от министъра на отбраната

Пълна каша с Истанбулската конвенция Няма нужда от нов превод, документът се ратифицира на езика, на който е договорен

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в четвъртък, 18 януари 2018

Искрен Веселинов: Ние от ВМРО сме категорични, че няма да подкрепим Истанбулската Конвенция, независимо колко превода и бъдат направени

Болниците искат парите си от НЗОК по съдебен път Въпреки решението на съда, здравната каса отказва да плати надлимитната дейност

Училища и градини с по-ниски сметки за парно Потребили сме по-малко топлоенергия през декември

Без субсидии за хора с увреждания, ако имат фирма Отпускат до 20 хиляди лева на кандидат за започване на собствен бизнес

Населението на Велико Търново се увеличава За кратко време жителите на старата столица са се увеличили с 1000 души

Прокуратурата образува досъдебно производство по случая с дъщерите в Свищов Анкета е показала, че са лица в риск, а нямат личен лекар

Слаба охрана улеснила атентата на летището в Сарафово Никой не е забелязал терориста, поставил бомбата в автобуса с израелски туристи

Проф. Николай Михайлов: Липсват ни пътни връзки в посока север-юг

Промяна в стратегията за развитие на стратегическата пътна инфраструктура в България предложи проф. Николай Михайлов, председател на Български форум транспортна инфраструктура. Това се случи по време на четвъртия дебат от националната кампания „Деветте пътя към еврофондовете 2015 – 2020“: „Региони в растеж“, организиран от в. „Труд“ и в. „24 часа“, съвместно с КРИБ. До момента развитието на пътищата в страната е било изток – запад, като са се ограничавали връзките север-юг, посочи Михайлов.

В същото време стратегическите международни коридори, които минават през България са, точно посока север-юг: Солун – София – Русе – Букурещ и Истанбул – Малко Търново – Бургас – Варна – Русе – Букурещ. Михайлов попита още възможно ли е в средата на програмния период да се направи актуализация на програмата и да се преразгледат средствата за нови пътни направления, за които са отделени общо 370 млн. лв. Регионалният министър Лиляна Павлова отговори, че това няма как да стане, но правителството ще търси финансиране извън еврофондовете за цялостно развитие на пътната инфрастуктура в страната.

Михайлов заяви още, че освен 7-те най-големи града в България с над 100 000 жители, които се свързват чрез магистрални пръстени, още няколко големи градове трябва да имат директни връзки към магистралите, за да се развиват. Той изброи Монтана, Видин, Враца, Смолян и др.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.