Двама са под наблюдение за симптоми на коронавирус във Велико Търново

„Ковид-19“ най-опасен за възрастни и болни Изводите са от мащабно проучване на над 44 000 случая

Евродепутатът Ангел Джамбазки, пред “Труд”: „Да, България“ са в съюз с крайнолеви срещу България

Ретроградният Меркурий вади недостатъците на политиците

Купуваш винетка, за да отидеш на работа Шосетата до Банкя, Бистрица, Панчарево и Железница са с такса

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 19 февруари 2020

Засякоха контейнер с радиоактивен товар във Варна

Катастрофира кола на съдебната власт с Ветко и Маринела Арабаджиеви

Депутат напира за поста на Меркел Норберт Рьотген влиза в битката за лидер на ХДС

Отхвърлиха жалбата срещу строежа на детската болница

Красимир Ангарски: Не е правилно да забавяме пътя към чакалнята на еврозоната

Бюлетините като тото фишове – мисия невъзможна

Русия обсъжда доживотен имунитет за президенти Предложението е на работна група в Думата

Москва осъдена да плати 50 млрд. долара за ЮКОС Решението на Апелативния съд в Хага не е окончателно

Разкриват кабинет по репродуктивно здраве в Горна Оряховица В него ще консултират едни от най-добрите специалисти във Великотърновска област

Дават зелен семафор за градска железница в Русе

Министерски съвет одобри средствата за прединвестиционно проучване и технически проект на т.нар. градска железница в Русе, съобщиха от областната управа в крайдунавския град. Предстои да се обяви обществена поръчка. Тя трябваше да се финансира още м.г. с 39 600 лв. от държавния бюджет.

Целта е жп линията да свърже централна жп гара с Индустриалния парк, гара Север, фирмите в бившия Комбинат за тежко машиностроене и град Мартен, за да се разтовари автотрафика. Първият частен жп превозвач „Булмаркет ДМ“ АД вече обяви, че е готов да изгради и да обслужва градската железница. Той има 17 км жп линии от гара Русе Север до бившия комбинат за тежко машиностроене /КТМ/ в източната промишлена зона. Проектът включва 10 спирки, като железницата ще обслужва близо 2000 работници от предприятия по маршрута.

Идеята е те да ползват мотрисите с безконтактни карти, които ще се зареждат от работодателите им. За пътниците ще има т.нар. безкупейни вагони с по 158 места или мотрисни влакове „Дезиро“. За да заработи железницата, трябва да се промени общинската схема за градски транспорт на Русе.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.