Първите удари с F-35 бяха нанесени от израелски пилоти

Санкционираха 55 граждани при специализирана полицейска операция в Павликени Образувано е едно бързо производство за нерегламентиран превоз на пътници

Брошури подготвят шведите за война Инструкциите ще бъдат изпратени до всички 4,8 млн. домакинства

10 милиона лева за реклама на туристически райони „Труд” и ведомството организират поредица от кръгли маси за спа индустрията

“Ислямска държава” нападна позиция на правителствения режим в сирийската пустиня и отне живота на 26 войници

Георги Василев, шампион с „Етър“, „Левски“ и ЦСКА пред „Труд“: Грандовете свикнаха с разочарованието

Газова прошка търси България от Русия Радев поднови поканата си към Путин да ни посети тази година

Доналд Тръмп заяви, че срещата му с Ким Чен-ун може да бъде отложена

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в сряда, 23 май 2018

Марк Зукърбърг пред ЕП: Не направихме достатъчно, за да защитим данните на потребителите

Сотир Цацаров и Цецка Цачева се срещнаха с американския си колега Джеферсън Сешънс

На 20-о място сме по бюджет за отбрана в ЕС Средните разходи за военнослужещ в съюза са 329 евро, а у нас - 93 евро

Двама френски туристи бяха нападнати от маймуни в Индия

БЛС се оттегли от здравната карта

Всеки трети живее в дом без канализация Безплатна вода за бедните предвижда нов Закон за ВиК

Дават зелен семафор за градска железница в Русе

Министерски съвет одобри средствата за прединвестиционно проучване и технически проект на т.нар. градска железница в Русе, съобщиха от областната управа в крайдунавския град. Предстои да се обяви обществена поръчка. Тя трябваше да се финансира още м.г. с 39 600 лв. от държавния бюджет.

Целта е жп линията да свърже централна жп гара с Индустриалния парк, гара Север, фирмите в бившия Комбинат за тежко машиностроене и град Мартен, за да се разтовари автотрафика. Първият частен жп превозвач “Булмаркет ДМ” АД вече обяви, че е готов да изгради и да обслужва градската железница. Той има 17 км жп линии от гара Русе Север до бившия комбинат за тежко машиностроене /КТМ/ в източната промишлена зона. Проектът включва 10 спирки, като железницата ще обслужва близо 2000 работници от предприятия по маршрута.

Идеята е те да ползват мотрисите с безконтактни карти, които ще се зареждат от работодателите им. За пътниците ще има т.нар. безкупейни вагони с по 158 места или мотрисни влакове “Дезиро”. За да заработи железницата, трябва да се промени общинската схема за градски транспорт на Русе.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.