КЗК: Реклама на БТК не нарушава правилата

Реклама на БТК във фейсбук с твърдението "Навсякъде с най-доброто 3G" не нарушава правилата на добросъвестното пазарно поведение. Това реши КЗК по повод жалба на „Теленор“, която се е оплакала, че този слоган, публикуван между март и юни т.г. в социалната мрежа, е силно хиперболизиран. В жалбата се твърди, че той се основава на неясни и неточни факти, които БТК няма как да докаже.

Според „Теленор“ изразите „навсякъде“ и „най-доброто“ са недоказуеми и подвеждат потребителя, че той може да ползва услугата с най-високо качество в цялата страна. В решението си КЗК обаче посочва, че към публикуваната в социалната мрежа реклама има линк, който води към сайта на БТК. Там е публикувана точна карта с покритието на 3G услугата, т.е. потребителят няма как да бъде заблуден.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Бизнес