Дневен хороскоп на Алена за неделя, 23.02.2020

На 23 февруари 2020 да почерпят

Кралски особи ритат трона в името на любовта

Десетки арестувани при антиправителствени протести в Казахстан

Кристалина Георгиева: Икономическият ръст на Китай ще бъде по-малък от очакваното

Марсилия до дъно

Караянчева за прекратения Луковмарш: Антисемитизмът, расизмът и ксенофобията нямат място в обществото ни

Черногорец издигна 6-тонен пилон с най-голямото българско знаме в София

Владислав Горанов: Ако погледнем числата, държавата се развива изключително успешно

Японските власти пуснали 23-ма пътници от „Даймънд принсес“, без да ги проверят за коронавирус

Външно министерство: Провеждането на Луковмарш бе предотвратено благодарение усилията на българските власти

Шефът на „Райънеър“ иска по-щателни проверки на мъжете мюсюлмани по летищата

Франция започна закриването на най-старата си АЕЦ

Луковмарш не се проведе

Коронавирус и в Обединените арабски емирства

КЗК: Реклама на БТК не нарушава правилата

Реклама на БТК във фейсбук с твърдението „Навсякъде с най-доброто 3G“ не нарушава правилата на добросъвестното пазарно поведение. Това реши КЗК по повод жалба на „Теленор“, която се е оплакала, че този слоган, публикуван между март и юни т.г. в социалната мрежа, е силно хиперболизиран. В жалбата се твърди, че той се основава на неясни и неточни факти, които БТК няма как да докаже.

Според „Теленор“ изразите „навсякъде“ и „най-доброто“ са недоказуеми и подвеждат потребителя, че той може да ползва услугата с най-високо качество в цялата страна. В решението си КЗК обаче посочва, че към публикуваната в социалната мрежа реклама има линк, който води към сайта на БТК. Там е публикувана точна карта с покритието на 3G услугата, т.е. потребителят няма как да бъде заблуден.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.