Бойко Борисов пристигна в Лондон за инвестиционния форум за Западните Балкани

Златна мечка и за родното кино от Берлин (ОБЗОР) В “Не ме докосвай” една от главните роли се изпълнява от Ирмена Чичикова, а копродуцент е Мартичка Божилова

Георги Първанов: Едно разследване на сделката с ЧЕЗ би дало повече информация

Премиерът Бойко Борисов с 10-годишна прогноза: Балканите ще са най-хубавото място за живеене Проекти за 30 млрд. евро ще променят региона, каза министър-председателят

109 банди разбити при акции на ГДБОП 860 обвинения след разследвания на антимафиотите

НС да даде зелена светлина за „Белене“ Партиите употребили за политически цели референдума за нова атомна централа

Съдът остави за постоянно в ареста съпрузите, обвинени за убийството в столичния квартал “Люлин”

Вижте акцентите от броя на “Труд” в понеделник, 26 февруари 2018

Русенец създаде една от най-бързо развиващите се компании в Силициевата долина

Двуметрови преспи блокират страната Комбинацията със студения арктичен въздух, който се спуска към Балканите от север, създават опасна обстановка на пътищата

Земетресение с магнитуд 5,5 по Рихтер край бреговете на Япония

Бандити няма, но ги хващат

Фънки и Хилда Казасян жури в „Като две капки вода“

„Юнайтед“ би „Челси“, Жозе не трепна

Мария и Мегз заровиха томахавките След като получи приза за Попфолк идол на годината, Фики се прибра да отпразнува изписването на първородния му син

Фолксваген планира да поправи всички своя коли със софтуера менте до края на 2016 г.

Главният изпълнителен директор на “Фолксваген” Матиас Мюлер заяви в интервю пред германски вестник, че компанията ще започне изтеглянето на автомобили, засегнати от скандала с дизеловите емисии, през януари 2016 г. и планира да завърши корекциите до края на следващата година.

“Ако всичко върви по план, можем да започнем изтеглянето през януари”, заяви Мюлер заяви пред “Фанкфуртер алгемайне цайтунг”. “Всички автомобили трябва да са поправени до края на 2016 г.”

Мюлер заяви, че само няколко служители на компанията са били замесени в скандала, който нанесе сериозно щети на репутацията на концерна и предизвика близо 30% спад в стойността на акциите, и опроверга информацията, ченеговият предшественик Мартин Винтеркорн е знаел за проблема.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.