Секси лъвицата Оливия Уайлд ще се пробва в режисурата Дебютният филм на мацето се казва “Booksmart”

ООН прие единодушно резолюция за прекратяване на огъня в Сирия

Филм с българско участие спечели “Златна мечка” на “Берлинале” (СНИМКИ)

Шофьорка заби колата си във бензиностанция в Благоевград

Все повече туристи от Азия идват у нас с цел винен туризъм

Работодатели дават щедри бонуси за довеждане на нов колега в офиса

Сидеров: Мога да намера нов енергиен министър

КАТ преброи 2536 ранени по-малко от лекарите Разлика с над 22% между данните на МВР и Министерство на здравеопазването установи Институтът за пътна безопасност

Забраниха играчките оръжия в пакистанска провинция

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в неделя, 25 февруари 2018

Сняг и паднали дървета на Шипченския проход

Въоръжен мъж се барикадира в дома си във Велинград Излезе да вземе дърва за печката и го арестуваха

„Левски“ подгони вечния съперник

Цветанов в Сандански: Усилията на ГЕРБ са насочени към реализирането на успешни политики в местната власт

“Реал” се утвърди в тройката

Силвестър Сталоун и Джейсън Стейтъм рекламират България

Антонио Бандерас, Салма Хайек, Силвестър Сталоун и Джейсън Стейтъм рекламират безплатно България. Министерството на туризма представи нов рекламен клип на България с участието на известните актьори.

Рекламата е безплатна за страната ни и ще се излъчва като промоклип преди представянето на номинирания за „Оскар” за чуждоезичен филм – „Съдилището”.

Новият рекламен клип на България изцяло променя начина, по който искаме да се говори за страната ни, каза министърът на туризма Николина Ангелкова.

„Повече от година работим с обши усилия с г-н Лернер за изработването на нов рекламен клип за България. неговата подготовка изцяло променя начина, по който искаме да се говори за България. за първи път мога да кажа, че с името и лицето си застават пред камерата и рекламират България много известни личности. Искам да благодаря на Ярив Лернер за усилията, които положихме двамата, този клип да се случи”, каза министър Николина Ангелкова.

„Клипът е един много добър пример за публично-частно партньорство, защото за него държавата не е похарчила нито един лев. Всичко, което похарчихме, бяха много усилия, много време, много преговори и убеждения затова колко си заслужава тези хора да застанат с лицето и името си и да ни помогнат да популяризираме нашата страна”, посочи още министърът на туризма.

„Клипът показва тясната връзка между туризма и киноиндустрията и колко много туристи се привличат благодарение на киното. Само в Англия след снимките на „Хари Потър” туристите се увеличават с 50%. „Игра на тронове”, който се снима в Хърватска вече позиционира Хърватска като кинодестинация. „Плажът” сниман в Тайланд увеличава туристите с 22 %”, посочи Ангелкова.

Изпълнителният директор на „Ню Бояна филм” Ярив Лернер отбеляза, че е много развълнуван от това партньорство. „Харесва ни да снимаме филми в България. Когато в една страна пристигат световни знаменитости, това е едно много добра реклама за нея и много добър начин да се популяризира”, заяви той.

Ангелкова благодари на изпълнителен директор на “Ню Бояна филм” – Ярив Лернер, с чиято помощ е заснето видеото, за усилията, които са положили заедно, за да осъществят клипа.

Ярив Лернер отбеляза, че е много развълнуван от това партньорство. „Харесва ни да снимаме филми в България. Когато в една страна пристигат световни знаменитости, това е едно много добра реклама за нея и много добър начин да се популяризира”, заяви той.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.