Мачовете и спортът по телевизията днес, 24 февруари 2020

Дневен хороскоп на Алена за понеделник, 24.02.2020

Великобритания е на кръстопът за регулациите Лондон трябва да претегли плюсовете и минусите на различията

Река Темза преля и наводни имение на Джордж Клуни заради бурята „Денис“

Джип се преобърна след сблъсък в паднала скала на пътя Асеновград – Смолян

„Зелените“ яхват протест срещу ЧСИ

Болница в София похарчила четвърт милион за фиктивен курс по английски за санитари

Джендър баланс на Берлинале 2020

Жълт код за силен вятър в цялата страна утре

Четирима с положителна проба за коронавирус в Англия след евакуацията от круизния кораб „Даймънд принсес“

Тръмп готов да подпише лично споразумението за мир с талибаните

Раздаваха диаманти на ревю на Поля Кинова “Палома фешън” отпразнува 15 години

Родни плагиати развиха пиесата на „Ел Периодико“

Има заподозрени за съблечено в автобус момче

Санират блокове и къщи по нови схеми

Холивудски звезди рекламират страната ни

“България е мястото”, казва Силвестър Сталоун

“България е мястото!”, казва Силвестър Сталоун, а колегата му Антонио Бандерас добавя: “В България вече се чувствам у дома си”. Репликите са част от нов рекламен клип на страната ни. В него участват още актьорите Салма Хайек, Джейсън Стейтъм, Ейдриън Броуди, Шохрех Агдашлу, режисьорът Том Кърк и продуцентите Алън Сейгъл и Лес Уелдън. Клипът бе представен вчера от министъра на туризма Николина Ангелкова.

“Работим по този клип близо 10 месеца и мога да кажа, че това е сред най-добрите примери за публично-частно партньорство. Видеото е продукт на “Ню Бояна филм” и в него не са инвестирани държавни средства. Ангелкова и шефът на филмовите студиа Ярив Лернер подписаха споразумение, с което всички права на клипа се прехвърлят на Министерството на туризма и видеото може да бъде използвано безвъзмездно за популяризиране на туризма у нас.

От думите на Ангелкова стана ясно, че ще се популяризират дестинациите, където се снимат филми, а работна група между министерствата на туризма и на икономиката ще разработи стимули за насърчаване на киноиндустрията у нас. Тя даде пример с Италия, където три пъти нараснали приходите от кино за една година, след като за киноиндустрията е въведена и данъчна ваканция, и данъчен кредит, и специален закон.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.