Корнелия Нинова: ГЕРБ и „Обединени патриоти“ претърпяха провал в интеграцията на ромите

Газпром ще започне да строи инфраструктура в Сърбия за „Турски поток“

Баща и син загинаха от късо съединение в дома си

Броят на убитите при атентата в Богота достигна 21

Повече мощност за електромобил №1 Nissan Leaf разполага с 217 конскти сили и изминава 385 км

Григор Димитров се класира за осминафиналите на Australian Open

Скръбна вест! Отиде си Иван Вуцов

Министър Петков: Хората с увреждания, които досега не са получавали месечна добавка, трябва да подадат заявление затова до края на януари

60% от всички известни видове кафе може да изчезнат в близко бъдеще

Захариева: Страната ни има интерес от визитата на Путин в Сърбия Външният ни министър заяви, че руският президент има покана за посещение у нас

Как извънземните коментирали „Пловдив – европейска столица на културата“?

Стефан Софиянски предлага нова Конституция От 2007 г. сме член на ЕС и трябва да градим по нов начин нашите обществени отношения, заяви бившият кмет на София

От Белия дом официално съобщиха, че Тръмп няма да участва в Световния икономически форум в Давос

Евростат: На 100 хиляди българи се падат 64 общопрактикуващи лекари

Португалия открива специални коридори на летищата си за британците

Холивудски звезди рекламират страната ни

“България е мястото”, казва Силвестър Сталоун

“България е мястото!”, казва Силвестър Сталоун, а колегата му Антонио Бандерас добавя: “В България вече се чувствам у дома си”. Репликите са част от нов рекламен клип на страната ни. В него участват още актьорите Салма Хайек, Джейсън Стейтъм, Ейдриън Броуди, Шохрех Агдашлу, режисьорът Том Кърк и продуцентите Алън Сейгъл и Лес Уелдън. Клипът бе представен вчера от министъра на туризма Николина Ангелкова.

“Работим по този клип близо 10 месеца и мога да кажа, че това е сред най-добрите примери за публично-частно партньорство. Видеото е продукт на “Ню Бояна филм” и в него не са инвестирани държавни средства. Ангелкова и шефът на филмовите студиа Ярив Лернер подписаха споразумение, с което всички права на клипа се прехвърлят на Министерството на туризма и видеото може да бъде използвано безвъзмездно за популяризиране на туризма у нас.

От думите на Ангелкова стана ясно, че ще се популяризират дестинациите, където се снимат филми, а работна група между министерствата на туризма и на икономиката ще разработи стимули за насърчаване на киноиндустрията у нас. Тя даде пример с Италия, където три пъти нараснали приходите от кино за една година, след като за киноиндустрията е въведена и данъчна ваканция, и данъчен кредит, и специален закон.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.