Николай Николов: Защо кметът Фандъкова не иска да отговори на въпроси за небостъргачите на НИКМИ?

Сергей Лавров: НАТО ще принуди балканските страни да приемат философията на противопоставяне Алиансът не е в състояние да отговори на терористичната заплаха, посочи външният министър

Финансовият министър Владислав Горанов е поискал обяснение за драстичните разминавания в сметките на НЗОК

Стоян Александров пред “Труд” за обвиненията в лихварство: Нямам никакъв коментар

Бойко Борисов ще участва в неформалното заседание на Европейския съвет в Брюксел

„Инерком“ купува ЧЕЗ в България

Честват 135 г. от създаването на Варненското медицинско дружество

Над 70% от операциите в Урологията в Търново са ендоскопски

Цветанов и Нинова с общ законопроект Дават на родителите на загинали военнослужещи по време на задгранични мисии наследствени пенсии

Иракските власти предадоха на руските четири жени и 27 деца, свързани с “Ислямска държава”

Детска ясла в Монтана грейва по „Красива България”

Недохранените 3-годишни близнаци Стефан и Габриела отиват в дом или в приемно семейство Социалните служби установили, че не е подходящо да изпратят децата при баба им

Международен конкурс избира най-добрата концепция за нов градски център на Велико Търново

Съдят мъж от Разлог за подправяне на лотариен билет

Стоян Александров дал 61 кредита като физическо лице и 14 през фирми Общ размер: 541 000 лв., 1 693 160 долара и 3 738 600 евро; 1 006 400 лв. и 9 955 579.88 евро

Поне измийте и боядисайте тунелите!

Безпрецедентната за България верижна катастрофа с 50 автомобили и камиони в най-дългия тунел у нас “Витиня” нажежи страстите сред управляващи, полицаи, агенция “Пътна инфраструктура” и редовите шофьори. Политиците взаимно си хвърляха вината за лошото състояние на магистрали и шосета, катаджиите отново се измъкнаха с удобната за тях формулировка “несъобразена скорост”, а водачите се оправдаваха с “нещо разлято по асфалта”.

Трагедии в тунели по света стават дори и в развитите западноевропейски държави. Само че там хората са взели всички мерки, ако стане катастрофа, пострадалите да са възможният минимум.

На първо време КАТ веднага трябва да върне “редовната” патрулка пред “Витиня”, която освен за скоростта да следи и, ако стане сблъсък в тунела, веднага да предупреди останалите участници в движението. Също така е необходимо да се извикат няколко цистерни и тунелът да се измие, а където капе от тавана, да се закърпи. Друго простичко нещо е да се боядисат тунелите в ярка жълта боя и да се сложат “котешки очички” (които периодично също трябва да се мият). Ако пък се реши да се отпусне някой лев, е необходимо да се сложат още лампи (може и LED, вече не са толкова скъпи), да се постави видеонаблюдение и ако стане сакатлък, сигнални лампи веднага да предупреждават, че лентите са затворени.

Иначе в новия брой на “Авто Труд” отново може “безопасно” да научите много неща за най-новите коли и технологии, които автомобилните гиганти всекидневно бълват.

Приятно четене!

Георги Луканов, отговорен редактор

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете