Мачовете и спортът по телевизията днес, сряда, 26 февруари 2020

На 26 февруари 2020 да почерпят

Дневният хороскоп на Алена за сряда, 26.02.2020

Мъж опита да взриви кола близо до Пентагона

Депутатът от ГЕРБ Станислав Стоянов: Населените места край Велико Търново стават все по-привлекателни за живеене и бизнес

Представиха в Свищов интернет платформа за стимулиране на предприемачеството на малкия и среден бизнес Разработката е за трансграничния регион

Пазарът в Лондон през 2020 г. ще се съвземе

Сделки за над $3 млрд. договори Тръмп с Моди (ИНФОГРАФИКА) Индия купува бойни хеликоптери на “Локхийд Мартин”

Сирийската армия превзе още един град в Идлиб

Песков: Русия не се меси във вътрешните работи на други държави

Путин: Държа подчинените си под напрежение

Румен Радев: Секторът на информационните и комуникационни технологии е „вододел“ за развитието на нациите

В Сърбия пристигна втора доставка на руските системи „Панцир С1“

„Изтрийте миналото” се открои на Берлинале Нестандартен френско-белгийски филм впечатли публиката

Скъсяват болнични след някои операции (обзор)

“Труд” отново стана супермарка

Националният всекидневник “Труд” отново е с приз за водеща потребителска марка. За пети пореден път глобалната организация Superbrands връчи наградите на най-силните потребителски и бизнес марки на българския пазар на тържествена церемония. „Труд“ е неизменно супермарка във всички досегашни издания на класацията от стартирането й за България.

Отличени са още потребителски марки като вестник “24 часа”, dm, Domaine Boyar, Fibank, Flirt Vodka, „Градус“, Golden Rose, Kaufland, Arena Bansko, LACRIMA, Lidl, National Geographic Channel, „Пещерска“ и др. Сред бизнес марките отличник е METRO Cash & Carry, DHL, Jobs.bg, Kreston BulMar, Netinfo, Rene gourmet group, СОТ 161, Sofia Event Center, Unimasters Logistics Plc, VIP Security.

За първи път у нас световната брандинг организация връчи и две почетни награди. Футболистът Димитър Бербатов беше отличен с почетна статуетка за принос в промоцията на бранда „България“ и помощта си за млади таланти. Диригент Йордан Камджалов получи почетен приз за принос в промоцията на българската култура по света.

Двете почетни награди се учредяват по повод юбилеите: 20 години от основаването на Superbrands International във Великобритания, 10 години от присъединяването на България към световната брандинг организация и 5-о издание за България.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.