Тръмп: Действията на Русия и Иран в Сирия са срам

Kорнелия Нинова: Борисов да не се крие зад полите на Гинка и Теменужка Гинка да дойде в парламента и да обясни как стана собственик на ЧЕЗ, поиска лидерът на БСП

ЕС реже парите за земеделие и Кохезионната политика

Туск за Брекзит: Позицията на Великобритания е чиста илюзия

Десетки убити и ранени при атентат с две коли бомби в Могадишу

Белград ще ползва опита на София при изграждане на метрото

Омбудсманът Мая Манолова: Ще наблюдавам с повишено внимание сделката за ЧЕЗ

Пенев внесе молба за касиране на изборите за президент на БФС

Пътят Асеновград–Пловдив става магистрален през лятото

Холандия призна Арменския геноцид и разсърди Турция

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в събота, 24 февруари 2018

БАН ще отговори официално на критиките към доклада за „Белене”

Тръмп призна: Плешив съм, крия се с прическата

Губернаторът на щата Флорида иска въоръжен полицай във всяко общинско училище

Кашата с касата се забърка здраво До понеделник смятат дълговете към чужди фондове, данните на шефа на НЗОК не били верни

“Труд” отново стана супермарка

Националният всекидневник “Труд” отново е с приз за водеща потребителска марка. За пети пореден път глобалната организация Superbrands връчи наградите на най-силните потребителски и бизнес марки на българския пазар на тържествена церемония. „Труд“ е неизменно супермарка във всички досегашни издания на класацията от стартирането й за България.

Отличени са още потребителски марки като вестник “24 часа”, dm, Domaine Boyar, Fibank, Flirt Vodka, „Градус“, Golden Rose, Kaufland, Arena Bansko, LACRIMA, Lidl, National Geographic Channel, „Пещерска“ и др. Сред бизнес марките отличник е METRO Cash & Carry, DHL, Jobs.bg, Kreston BulMar, Netinfo, Rene gourmet group, СОТ 161, Sofia Event Center, Unimasters Logistics Plc, VIP Security.

За първи път у нас световната брандинг организация връчи и две почетни награди. Футболистът Димитър Бербатов беше отличен с почетна статуетка за принос в промоцията на бранда „България“ и помощта си за млади таланти. Диригент Йордан Камджалов получи почетен приз за принос в промоцията на българската култура по света.

Двете почетни награди се учредяват по повод юбилеите: 20 години от основаването на Superbrands International във Великобритания, 10 години от присъединяването на България към световната брандинг организация и 5-о издание за България.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.