България – от аутсайдер до фактор

Арестуван е бившият шеф на контраразузнаването в Македония

Благотворителен концерт събира пари за възстановяване на паметника на Шести артилерийски полк в Сливен

Обучаваха общинари да помагат на домоуправители

Президентът удостои с плакет „Св. св. Кирил и Методий“ Съюза на българските писатели (СНИМКИ)

Тръмп: САЩ остават стабилен партньор на Саудитска Арабия въпреки съмненията покрай смъртта на Хашоги

Българите зад граница искат да ги представляват нови организации

Столична община: Изтича срокът за такса смет

Нов препъникамък за Брекзит – Гибралтар Испания плаши с вето споразумението за напускане

Все повече млади в САЩ предпочитат съвместно съжителство без брак

Стълб спасил влака в Кресненското дефиле от падане в реката

Премиерът на Испания обяви, че може да насрочи предсрочни избори

Менте намаления дебнат този Черен петък Ако на витрината пише “- 70%”, всички стоки трябва да са със 70 на сто по-ниски

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 21 ноември 2018

Дворът на кирилицата посрещна висши държавници от Бурятия, Калмикия и Чечня Откриха още 4 бюст-паметника в Алеята на писателите

ПроКредит Банк със зони 24/7 във всеки офис

Модернизирането на банковите услуги и развитието на така нареченото онлайн банкиране е активен процес в банковия сектор в момента. Услугите на финансовите институции стават все по-удобни, сигурни и достъпни през всякакъв вид устройства. Дали ще прехвърляте средства, обменяте валута или плащате сметки – всичко вече е възможно само с натискане на няколко клавиша. Въпреки това, било заради кредит или някоя кешова операция, все ще ви се наложи да посетите банковия клон. А там всичко е по старому – работно време от 9 до 17 часа, обслужване на едно или две гишета, писане на бланки, печати, чакане, опашки… Въпреки навлизането на новите технологии,

подходът в банковото обслужване в България като че ли не се е променял с десетилетия.

И все пак, традициите не са това, което бяха. Пътят към по-модерно банково обслужване в България минава през въвеждането на най-добрите практики от Европа и промяната на подхода, налаган през годините. Една от най-иновативните в това отношение банки на пазара – ПроКредит Банк, е първата и засега единствена банка, която следва коренно различен модел на обслужване. Банката, която е част от немска група от банки, работи основно с малки и средни предприятия. Затова и

в центъра на нейния модел стои бизнесът.

Времето на най-ценния банков актив – служителите – е отдадено изцяло на клиентите. С тях се обсъждат важните неща – финансиране, проекти, планове. Рутинните трансакции, които не изискват консултация от служител, са оставени на машините. Така, изграждането на зони за самообслужване 24/7 във всичките офиси на банката е поредната стъпка в тази насока.

Денонощните зони на ПроКредит Банк са единствените,

които предлагат комплексна, съвременна банкова услуга. Те са удобни за личните разплащания и преводи, но още повече се ползват за фирмени операции. Така за рутинните банкови операции като внасяне на фирмения оборот, разпечатване на извлечения или теглене от сметка, представителите на бизнеса и гражданите не се съобразяват с работното време. Банката е първата на пазара, която пригоди клоновата си мрежа за обслужване 24/7 на своите клиенти по съвременен европейски модел.

ПроКредит Банк продължава да развива набора от услуги, предоставяни в зоните за самообслужване. В следствие на този непрекъснат процес въвежда

за първи път в България внасяне и теглене на еврови банкноти на машини.

Достъпът до зоните 24/7 във всеки офис на ПроКредит Банк се осъществява посредством банкова карта, за да се осигури комфорта и сигурността на клиента при използването на услугите.

„Не мога да си представя как до момента съм робувал на работното време на банката“ споделя Иван Радев, собственик на „Перилис Трейдинг“ ЕООД – лидер в производството на козметични сетове за хотели и почистващи препарати, клиент на ПроКредит Банк

„Използвам Зоните 24/7 на ПроКредит Банк от 8 месеца. Намирам този вид обслужване за иновативно и удобно – не се съобразявам с работното време на банката, не чакам на опашки, пести ми време, което ползвам за по-ценна комуникация с банковите експерти. Не мога да си представя как до момента съм робувал на работното време на банката. Най-голямото преимущество според мен на този вид обслужване е, че ми дава сигурност и винаги успявам да внеса сумата по разплащателната си сметка за по-малко от минута.

Най-често използвам депозитния сейф и банкомата за теглене. В началото беше предизвикателство за мен, основно от техническо естество, но добрата консултация и достъпното обяснение от страна на служителите на банката ми помогна да преодолея затруднението си.“

„Процесите са добре измислени, ежедневната работа с машините протича интуитивно“ казва Александър Ковачев, клиент на ПроКредит Банк и собственик на фирма „Юнит Тотал Реал“ ЕООД, компания-лидер в сферата на оборудване за автомобили с висока проходимост,както и специализирани автомобили за борба с природни бедствия.

„Използвам зоните за самообслужване на ПроКредит Банк от създаването на първата такава в Пловдив. Всичко се случва бързо, лесно, а и по-евтино – няма чакане, не се съобразявам с работното време на клона. Най-важното за мен е, че имам непрекъснат и независим достъп до банкови услуги.

От години фирмата ни оперира и в Германия. Ежедневно се налага да боравим със сметките ни там. Високият стандарт на обслужване, който получаваме в Германия, получаваме и от нашата банка в България – ПроКредит Банк. Процесите са добре измислени, ежедневната работа с машините протича интуитивно. Тегля пари в брой и внасям суми в депозитния сейф без затруднение.“

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.