Еманюел Макрон участва в церемония по полагане на венци пред мемориала на жертвите на войните

Андреа: Важното е, че България има успял спортист, а не кое е момичето до него

Създадоха най-голямата пощенска картичка в света върху ледник

Тереза Мей: Следващите седем дни от преговорите по Брекзит ще бъдат решаващи

Маркус Зьодер ще се кандидатира за поста председател на ХСС

Автомобилният секс ще зачести през следващите 20 години Повечето от "секс колите" ще бъдат със затъмнени стъкла

Стопанин на имот обгазен при опит да гаси горящата си къща Три жилища са горяли в Разградско, има сериозни щети

Най-вкусните ястия в Турция се въртят в Газиантеп Мозайките в древния град са от времената на Александър Македонски

Бенямин Нетаняху: Провеждането на предсрочни избори може да има катастрофални резултати

Нелегален превозвач, ползвал личното си „Ауди А4” за такси

Хиляди се събраха за откриването на коледния базар в румънския град Сибиу

Франк де Бур, легенда на холандския футбол, ексклузивно пред „Труд”: Куман и Стоичков бяха големите лидери на „Барса”

Сняг покри проходите, засега са отворени за движение

Трима убити и 15 ранени след нападение с граната в Индия

Ричард Клайдерман чества 40 години на сцената с концерти в София и Варна

Фейсбук пуска приложението си за новини в реално време Notify

Фейсбук е готов с приложението си за новини в реално време Notify и се очаква то да бъде пуснато през следващата седмица, твърдят запознати източници пред „Файненшъл Таймс“.

Социалната мрежа прави все по-сериозни опити да навлезе в бизнеса с разпространение на новинарско съдържание, като си партнира с различни медии. Новото приложение ще позволява на потребителите да се абонират за съдържание от избрани от тях медии. Notify ще позволява и абониране за избрани рубрики на дадена медия. Дали достъпът до съдържанието е безплатен или не, зависи от сайта на медията. Абонирането в Notify е само за известия, че има нови публикации, съобщи наскоро онлайн изданието The Awl.

Публикувайки новинарско съдържание, социалната мрежа обещава, че благодарение на огромната си аудитория ще спомогне за увеличаването на потребителите на медиите, с които се кооперира, а с това и на собствените си приходи.

Апликацията ще поддържа съдържание от различни печатни, дигитални и телевизионни медии като Vogue, Mashable, CNN и the Washington Post. Notify до известна степен ще следва модела на Instant Article, което разчиташе на това, че през Фейсбук статиите и съдържанието се появяват по-бързо, отколкото на страниците на самите медии. Така медиите имаха избор или да продават реклами в собствените си по-малко посещавани сайтове, или да позволят на Фейсбук да им посредничи срещу 30% от прихода.

Фейсбук успя през последните години да си извоюва доминираща роля на мобилния рекламен пазар благодарение на успеха на приложенията към платформата. Компанията се радва на някои доста големи успехи в привличането на потребители към основните си мобилни приложения, като Messanger например. През юни компанията обяви ръст на активните потребители на приложенията си с 23% на годишна база, с което ползващите апликациите ѝ стават 1.3 милиарда. За сметка на това двете им самостоятелни приложения за видеоразговори и за разменяне на снимки не донесоха очакваните резултати.

Развитието на портфолиото от приложения на Фейсбук отразява една глобална тенденция в медийната консумация – все по-значимото изместване на потребителите към мобилните устройства. В САЩ около една пета от времето, което потребителите отделят за ползване на медии, е било през смартфон или таблет, но едва 8% от разходите за реклама са насочени към мобилния сектор, сочат данни на Kleiner Perkins Caufield Byers.

Следователно поле за развитие има и Фейсбук се опитва чрез различни стратегии да се позиционира навреме на пазара. Според консултантите тази ниша само в САЩ се оценява на около 25 млрд. долара.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.