Кейт Мидълтън замени високите токчета с маратонки

Лекари от бургаска болница оперираха германка Жената страда от синдром на Лериш

Изкупиха термометрите в Търново заради коронавируса Търновци масово отменят пътувания зад граница

Папа Франциск отмени литургия заради „лека болест“

Дейвид Бекъм: Виктория ми даде номера си след няколко питиета

Три случая на коронавирус в Гърция

Мерят температурата на събития в София с термокамери

Иззеха нерегистрирана колекция от 970 монети

Шумен получава 3 млн. лв. за стадион от правителството

Емил Димитров: 40% от ВиК дружествата у нас работят без разрешително

Съдът реши: Васил Божков и Георги Попов ще бъдат задържани за 72 часа, ако се върнат у нас

Отстраниха трети селски кмет от ДПС в Търговищко

Румен Радев удостои посланика на Молдова у нас Штефан Горда с орден „Мадарски конник“ първа степен

Починалите от коронавируса в Иран станаха 22-ма

Макрон: Във Франция се задава епидемия

Индия задмина САЩ – стана втора в света по брой интернет потребители

Индия ще задмине САЩ, заемайки второ място в света по брой на интернет потребители, пише TheNextWeb, позовавайки се на материал на The Wall Street Journal. Според данни, публикувани от индийска търговска организация през декември тази година в Индия ще има 402 милиона потребители, което със 150 милиона повече от САЩ. Тези цифри са ориентир за това как най-големите технологични компании в света са започнали да насочват вниманието си върху субконтинента.

Населението в Индия притежава малък брой настолни компютри, а широколентовата инфраструктура е разпокъсана и неразвита. Благодарение на разпространението на евтини смартфони обаче хиляди милиони потребители са в състояние да използват глобалната мрежа за първи път, уточнява изданието, цитирано от „Фокус“.

Друго благоприятно развитие за индийските интернет потребители е цената на трафика. Според авторите на доклада, пакет от 30 мегабайта се продава за 0.17 долара. За сравнение, в САЩ план с 500 мегабайта струва 85 долара, според Международния телекомуникационен съюз (ITU).

В резултат 94 процента от потребителите в Индия разполагат с онлайн достъп чрез мобилния си телефон, формирайки едно от първите в света мобилно интернет население.
Всъщност нарастването на броя на интернет потребителите в Индия едва сега започва. Според Световната банка проникването на интернет остава едва 30 процента. В Китай, например, то е 50 процента, а в САЩ – 87 на сто. Това означава, че стартиращите компании и утвърдените играчи на индийския пазар като Flipkart и Snapdeal имат предимството да очакват гарантиран растеж на потребителската си база.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.