Захариева: Отношенията между България и Русия са добри

Диляна Попова: С Асен сме заедно

За две години санираха или довършват работата по 49 блока в Сливен

3 години затвор за мъж, наръгал съквартирант в корема

Шефът на АПИ Георги Терзийски се срещна с кметовете на Бистрица и Панчарево

Втори фалстарт на дело за удавено в басейн момиче

Нов данък „нощувка“ за стаите за гости

40 минути след нагъл грабеж над младежи полицията задържа извършителя

Фандъкова за тол системата: От месеци водим тежки преговори с АПИ, хората няма да плащат

Стотици отдадоха почит на Апостола в Шумен

Съд спря строителството на висока сграда на метри от варненския плаж

Зам.-министърът на земеделието Чавдар Маринов: Над 25% от заетите в област Велико Търново работят в сферата на земеделието Пред над 200 стопани от региона експерти разясниха бъдещето на Общата селскостопанска политика

Слави Трифонов: Дистанцията между политическата класа и избирателите се е задълбочила до нетърпимост

Антики в кашони и амбалажна хартия откриха в офис на Васил Божков (СНИМКИ)

Кобрата: Ще изляза на българска песен срещу Джошуа

„Виваком“ получи предложение да влезе в „Левски“, получава 13 милиона акции

Българската телекомуникационна компания ще влезе в Левски. Телекомът получи предложение по време на Общото събрание на акционерите да стане част от клуба.

Официално БТК получи покана да влезе като акционер в клуба. Очаква се компанията да внесе определена сума, в замяна на което ще получи 13 милиона акции.

„Българска телекомуникационна компания“ ЕАД, съкратено БТК, е български телекомуникационен оператор, известен повече с търговската си марка „Виваком“.

Точка от дневния ред на срещата беше и обявяването имената на членовете на Управителния съвет, част от който бяха поканени да станат телевизионните водещи и продуценти Иван Христов и Андрей Арнаудов.

Присъединяването към екипа на любимия син клуб е сбъдната мечта за собствениците на продуцентската компания “Междинна станция”, които освен че са трето поколение наследствени левскари, по проучване на Галъп са и сред петте най-разпознаваеми популярни привърженици на отбора.

В „Левски“ София Иван и Андрей ще отговарят за маркетинговата, медийната и пр политиката, като вече представиха подробно разработена програма за 12 месеца. Тя включва както създаването интернет телевизионен канал “Левски”, интерактивна уеб страница, фейсбук проект, мърчъндайзинг и реклама, така и етичен кодекс за играчите и служителите на клуба, комуникационна програма с образователна функция /насочена към децата и тийнейджърите/ и със социална функция /насочена към ветераните и привържениците пенсионери/.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.