Премиерът ще настоява в Брюксел за допълнително финансиране за по-слабо развитите райони у нас

Помагат на бизнес идеи в тютюневите региони 1500 възрастни с безплатен медицински преглед

В Пловдивско готвят протести заради винетка за 200-метров път

Прокуратурата повдигна задочни обвинения на трима руснаци за натравянето на Гебрев Бизнесменът преживял още четири други опита за покушение, два - в чужбина

Прожектират „Паразит“ първо в Бургас

Младен Маринов: По официалните канали няма запитвания от испанските власти за Бойко Борисов

Ограбиха белгийски бизнесмен в жилищен вход в Търговище

Фандъкова: Не прави чест на никого да провежда партийно шествие в Деня на Левски

Шумен на 14-то място по заплати

Наградиха кола, която се кара без книжка Citroen Ami One дава свобода на движение в града

Задържаха мъж, заплашил с убийство съдия от СГС

Младеж налетял да бие баба си, взела му наркотиците

Частен охранител нападна полицаи в Горна Оряховица Униформените открили стрелба по гарда

Трамвай помете дете в центъра на София (СНИМКИ)

Херо Мустафа отиде в Хасково, за да се срещне с 15-годишна ученичка

Ученик залепи нецензурна бележка на учителка, тя накара целия клас да препишат неприличните думи

Петокласник залепи на гърба на учителка нецензурна бележка, а след няколко дни обидената преподавателка по руски език питала учениците какво означава фразата и ги накарала да напишат същите думи.

Случката се разиграла в ОУ“Панайот Волов“ в шуменското село Тодор Икономово миналата седмица. В понеделник просветният инспекторат в Шумен започна проверка, след като научи за инцидента от медии. Директорът на школото Христо Тодоров обясни пред „Труд“, че е взел решение да накаже ученика със „забележка“, но умуваше да наложи наказание и на учителката Надежда Ганчева по Кодекса на труда.

Старият ученически номер се разиграл в часа по руски език на Ганчева, преподавателка с 20 г. стаж. Унизителната бележка била залепена с тиксо на гърба й, но госпожата не усетила. Разбрала чак в междучасието от свои колеги, които зърнали надписа. Ужасила се, когато й превели написаните на турски език две думи. Шегата не била безобидна. Фразата означавала нещо като сексуално самопредлагане, обяснява директорът Христов. Той е категоричен, че подобен грозен израз не е нито за изговаряне, нито за писане и е крайно унизителен.

Той поискал писмено обяснение за случая и от учителката и така разбрал, че в следващия час по руски Ганчева написала фразата на черната дъска и потърсила обяснение от класа. Стигнало се до извинение от учениците, но единствен авторът на бележката се държал самонадеяно.

Последвало и негодувание от родители, които не били съгласни с общото разискване на проблема в клас. Според Тодоров, случаят с бележката е плод на лошо домашно възпитание, подобни неща не се говорят в училищна среда. Петокласникът нарушител бил доста палав.

276 деца учат в школото в голямото село от шуменската община Каолиново. От просветния инспекторат обясниха, че също ще излязат със свое становище, когато изяснят подробностите.

Пред инспекторите директорът на училището обяснил, че със забележка са наказани и ученикът, и учителката. От инспектората са препоръчали педагогическият съветник в училището да работи с 5-ти „а“ клас за разясняване на правата и задълженията на ученик-учител, а целта е недопускане на повече подобни ситуации, каза шефката му Светлана Милева.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.