На 22 юли 2019 да почерпят

Германците не искат АКК за канцлер Крамп-Каренбауер губи подкрепа

Италия атакува правилата за публични разходи на ЕС

Партията на Владимир Зеленски печели парламентарните избори в Украйна по предварителни данни

Полицията използва сълзотворен газ и гумени куршуми срещу протестиращи в Хонконг

Махат от КАТ първата регистрация на автомобили Паспорт за всяка кола, влизаща в България

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 22 юли 2019

Ремонтират обсерваторията в Борисовата градина Софиянци гледат звездите през 120-годишен телескоп

Шефът на обвинения в кибератака срещу НАП: Няма да отключим компютъра му за ГДБОП

Хакнаха сайтовете на летищата в Бургас и Варна

Концесионери лъжат с чадърите на плажа Заради шмекерии туристите няма да се върнат по морето

Планински спасители свалиха жена със счупен крак от Витоша

Главният редактор на „Труд“ Петьо Блъсков: Всеки ръководител на високо равнище трябва да има мозъчна група, но да не е съставена от известни социолози

България с над 800 медала от олимпиади по природни науки Учредяваме международните състезания по физика и астрономия

Алпинист се отказа от върха, за да спаси живот В самото подножие на връх Ленин в Памир Георги Илков-Темето жертва мечтата си

Информационен срив струпа ТИР-ове на Дунав мост

Срив в информационната система на МВР предизвика километрична опашка от ТИР-ове на Дунав мост, съобщиха от ГКПП. Камионите изчакват в колона по бул. „България“ като част от международното трасе София – Букурещ.

Проблеми с централния сървър има на всички гранични пунктове в страната, обясниха капепейци. Ситуацията на Дунав мост се усложнява от продължаващия ремонт в румънския участък. Движението на автомобили е само в едното платно и се регулира със светофари от граничниет власти в Гюргево.

Реконструкцията трябваше да приключи до 15 декември т.г. На съвместна среща с всички заинтересовани институции от двата бряга на реката през лятото беше уточнено фирмата-изпълнител „Consortium Collini Lavori SpA-Tecnic Consulting“ да изготви линеен график за етапите на строителство.

Граничните власти препоръчват да се използват други пунктове по българо-румънската граница, за да се избягват задръстванията. Денонощно моста пресичат до 2000 камиона, 25-30 автобуса и 1000 леки коли.

Румъния финансира строителството с осигурените 10 млн.евро от еврофондове. Договорът с компанията предвижда да се ремонтира и укрепи моста, като се рехабилитират и пътищата за достъп до митническите пунктове.

Българската страна от моста беше преасфалтирана преди 3 г. с отпуснатите 1,7 млн.лв. от АПИ. Лошите участъци бяха оправени през лятото за 60-годишнината на Дунав мост.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.