Възрастен мъж се самоуби с преработен пистолет в Бургас

Фермери блокираха магистралите в Нидерландия

Сирийски правителствени войски са влезли в северния град Кобане край турската граница

Британската телевизия пуска канал без новини за Брекзит

Турция готова на санкции от САЩ Кремъл иска да е посредник между Дамаск и кюрдите

Тръмп: Конфликтът в Сирия е между Анкара и Дамаск и те трябва да си го решат

Голям пожар изпепели склад за кабели в Плевен

Голи тела обитават „Къщата на София”

Лозан Панов потъпква законите, професионалния дълг и чест

Съветът за сигурност на ООН: Има риск от „разпръскването“ на пленени дейци на „Ислямска държава“ в Сирия

„Черна роза“ вече и на българския екран

Започва изграждането на скейтпарк в Стара Загора

Всеки пети българин мизерства

Чехия строи АЕЦ дори напук на ЕС Премиерът Бабиш не вижда друго решение

Стефан Данаилов е поставен в изкуствена кома

Молдовски кораб заседна в Дунава край Попина

Молдовски тласкач с една секция е заседнал в Дунава, в района на Попина, съобщиха от дирекция „Речен надзор-Русе“ към агенция „Морска администрация“. Плавателният съд не пречи на фарватера и екипажът му трябва да го претовари, за да излезе от плитчините.

Заради ниското ниво на реката има критични участъци край Белене, Батин, Вардим и устието на река Янтра. Корабособствениците са предупредени за стеснения фарватер /плавателен път/. Те трябва да се изчакват и претоварват секциите, като провлачват по 1-2 секции в конвоите.

В четвъртък водните стоежи край Русе бяха 15 см, а при Силистра – 55 /-15/ см спрямо условната кота 0. За следващитe 2 дни прогнозите са водата да се покачи с 2-5 см.

При ниски води в общия българо-румънски участък по Дунава се появяват общо 33 проблемни места от устието на река Тимок до Силистра, включително около островите Вардим, Батин, Косуй, Попина и Тутракан.

До края на новия програмен период /2014-2020 г./ България и Румъния ще подновят съвместния проект за подобряване на навигацията по Дунава. Той включва най-тежките участъци, включително и в Долен Дунав до Браила. Двете страни са задължени да поддържат корабоплаването по чл. 4 от Белградската конвенция.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.