На 26 април 2018 да почерпят

Дербито се превърна в Биг Брадър

34 футболни фена са задържани около мача “Левски” – ЦСКА

Москва: Сирия е свалила 46 крилати ракети на САЩ и съюзниците им

Земетресение в района на Вранча

Зоран Заев: Признаваме българския дял от Македония

Рускиня стана хит в сайтовете за запознанства

Бургаските депутати се обединиха за запазване на Югоизточния регион

Рапърът Венци Венц отчаяно иска бебе Популярният изпълнител прави кастинг за ново гадже

Президентът Румен Радев: Политици воюват срещу държавата Ако трябва да контролира министрите, както им заръчал премиерът, Борисов трябвало да промени Конституцията

Български шофьор е задържан във Франция заради мигранти в камиона

Иван Нейков: В България има достатъчно работници, но не ги използваме

Премиерът Бойко Борисов: Намалихме външния дълг с 2,3 млрд. лв. Трети сме в Европа след Естония и Люксембург по нисък борч

Ново зрелищно 2:2 в голямото дерби, но “Левски” е на финал

Макрон в Конгреса на САЩ: Не споделям илюзията на национализма

Лазар Лазаров: Винетката няма да стане 150 лева

Цената на винетката догодина няма да стане 150 лв., но съм „за” повишаването на цените на винетните стикери, защото пътната ни мрежа се нуждае от ремонти. Това заяви шефът на „Пътна инфраструктура” (АПИ) инж. Лазар Лазаров по Нова ТВ, предаде “Фокус”.

По думите му посочената сума е била реалната цена според анализа, който е направен. “Че няма да стане от следващата година, със сигурност няма да стане. Не се кълна, но съм за повишаване на цените на винетните стикери”, каза той.

Инж. Лазаров даде пример с ремонта на старите участъци по магистрала „Тракия”. „Ако правителството не беше дало тези 100 млн. лв. допълнително, тези 90 км и най-вече виадуктите на „Тракия” нямаше как да бъдат ремонтирани. Тези пари идват от бюджета, а той е от нашите данъци. Никой не си представя, че парите за пътища падат от небето. Те идват от парите на всички нас”, заяви той. По думите му, дори и с винетните стикери и като се мине на по-справедливото таксуване ще плащат тези, които ползват пътя. Инж. Лазаров обясни, че анализът на ценообразуването на винетките е много сложен.

Нов асфалт на десетилетие

Държавната пътна мрежа е 20 000 км, ремонтните дейности или преасвалтиране трябва да се извършват на 10 години. “Междувременно има текущ ремонт. Това означава, че на всяка година, ние трябва да праивм ремонт на 2000 км. най-ниската цена, която сме постигнали е около 360 000 лева на км. Всяка година трябва да даваме 720 млн.лв., а бюджетът на АПИ е 200 млн. лв.”, обясни сложната схема Лазаров.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.