На 18 юли 2018 да почерпят

Играчите на „Левски“ стоят час и половина в съблекалнята след отпадането

Ултрасите заградиха „Герена“

Делио Роси: Оставка? Не се предавам, но ще говоря с шефовете

Време е прокуратурата да се самосезира

„Левски“ направи всичко, за да отпадне от „Вадуц“ и успя! Феновете бесни!

400 проби за чумата във Франция, за да потвърдят резултатите Дават средно по 327 лв. на глава добитък под селекционен контрол

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 18 юли 2018

Феновете на „Левски“ поискаха оставката на Роси, опитват да нахлуят на терена (СНИМКИ)

Дуел за поръчки между Боинг и Еърбъс (ИНФОГРАФИКА)

Една нова кола на 400 души от населението По ръст на продажбите влизаме в топ 5 на ЕС

Бизнесменът Мирослав Хинков и съпругата му пътували в самолета, пуснат без проверка на Летище „София“ И двамата имали лиценз за пилот

Джихадистите се заканиха на Кипър, полицията отрича

Бойко Борисов: По време на мандатите на БСП сивата икономика става огромна Щом дойде наше правителство - изсветлява, заяви премиерът

Адвокат иска 100 000 лв. от прокуратурата Юристът се жалва, че е претърпял психическо напрежение и е уронено името му

Лазар Лазаров: Винетката няма да стане 150 лева

Цената на винетката догодина няма да стане 150 лв., но съм „за” повишаването на цените на винетните стикери, защото пътната ни мрежа се нуждае от ремонти. Това заяви шефът на „Пътна инфраструктура” (АПИ) инж. Лазар Лазаров по Нова ТВ, предаде „Фокус“.

По думите му посочената сума е била реалната цена според анализа, който е направен. „Че няма да стане от следващата година, със сигурност няма да стане. Не се кълна, но съм за повишаване на цените на винетните стикери”, каза той.

Инж. Лазаров даде пример с ремонта на старите участъци по магистрала „Тракия”. „Ако правителството не беше дало тези 100 млн. лв. допълнително, тези 90 км и най-вече виадуктите на „Тракия” нямаше как да бъдат ремонтирани. Тези пари идват от бюджета, а той е от нашите данъци. Никой не си представя, че парите за пътища падат от небето. Те идват от парите на всички нас”, заяви той. По думите му, дори и с винетните стикери и като се мине на по-справедливото таксуване ще плащат тези, които ползват пътя. Инж. Лазаров обясни, че анализът на ценообразуването на винетките е много сложен.

Нов асфалт на десетилетие

Държавната пътна мрежа е 20 000 км, ремонтните дейности или преасвалтиране трябва да се извършват на 10 години. „Междувременно има текущ ремонт. Това означава, че на всяка година, ние трябва да праивм ремонт на 2000 км. най-ниската цена, която сме постигнали е около 360 000 лева на км. Всяка година трябва да даваме 720 млн.лв., а бюджетът на АПИ е 200 млн. лв.”, обясни сложната схема Лазаров.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.