Слави и Ку-ку бенд забиват в O2 Арина в Лондон на 9 юни Най-голямата зала в Европа ще отвори врати за родните музиканти

Чужденци разбиха сладкарница в София и откраднаха десерти Нарушителите сами признават вината си

Русенци на протест за чист въздух

Русия е готова да помогне за решаване на конфликта в Африн

Ученик помогна за залавянето на крадец, опитал да разбие къща

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” във вторник, 20 февруари 2018

Почетоха Левски в Сливен и областта

Виктор Орбан към Бойко Борисов за Западните Балкани: Заби брадва в голямо дърво (обзор)

Санират, ако намерят още пари Довършват само сградите, където ремонтите са започнали

“Елпром Троян“ с технологичен скок в бъдещето

Поклонението пред паметта на Васил Левски в София през обектива на “Труд”

Чадърите в Бургас само от бяло до охра

Чуждите инвестиции в имоти паднаха с 83% Пред декември намалява върнатото финансиране на компаниите майки

Отпадат строителни такси ОП внесоха промени в Закона за устройство на териториите

Румен Радев: Днес сме република. Но чиста ли? Свята ли?

Лазар Лазаров: Винетката няма да стане 150 лева

Цената на винетката догодина няма да стане 150 лв., но съм „за” повишаването на цените на винетните стикери, защото пътната ни мрежа се нуждае от ремонти. Това заяви шефът на „Пътна инфраструктура” (АПИ) инж. Лазар Лазаров по Нова ТВ, предаде “Фокус”.

По думите му посочената сума е била реалната цена според анализа, който е направен. “Че няма да стане от следващата година, със сигурност няма да стане. Не се кълна, но съм за повишаване на цените на винетните стикери”, каза той.

Инж. Лазаров даде пример с ремонта на старите участъци по магистрала „Тракия”. „Ако правителството не беше дало тези 100 млн. лв. допълнително, тези 90 км и най-вече виадуктите на „Тракия” нямаше как да бъдат ремонтирани. Тези пари идват от бюджета, а той е от нашите данъци. Никой не си представя, че парите за пътища падат от небето. Те идват от парите на всички нас”, заяви той. По думите му, дори и с винетните стикери и като се мине на по-справедливото таксуване ще плащат тези, които ползват пътя. Инж. Лазаров обясни, че анализът на ценообразуването на винетките е много сложен.

Нов асфалт на десетилетие

Държавната пътна мрежа е 20 000 км, ремонтните дейности или преасвалтиране трябва да се извършват на 10 години. “Междувременно има текущ ремонт. Това означава, че на всяка година, ние трябва да праивм ремонт на 2000 км. най-ниската цена, която сме постигнали е около 360 000 лева на км. Всяка година трябва да даваме 720 млн.лв., а бюджетът на АПИ е 200 млн. лв.”, обясни сложната схема Лазаров.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.