“Илинденска Македония” отпадна, Скопие и Атина продължават преговорите в Брюксел

100 кила крие новото гадже Двамата влюбени се усамотили в Лещен

Започна срещата на Борисов с Порошенко

Общинският съветник от БСП Борис Цветков поздрави 65 ОУ в с. Бусманци по случай 140-ата му годишнина

Венци Стефанов – от приятел до враг на “Левски” Босът на "Славия" се върти около кръга на Гриша Ганчев

Албанската опозиция изкара хиляди на протест срещу премиера Еди Рама

Отслужиха панахида за загиналите за България войници

Борисов пристигна в Киев

В Япония продадоха два пъпеша за 25 000 евро

Калоян Паргов ще присъства на церемонията по връчване на годишните награди “Шофар”

Президентът Радев: Светлин Русев беляза своето време с таланта и творчеството си

Пет станции на метрото в Киев бяха затворени заради предупреждение за поставени в тях бомби

Ирак започна офанзива за превземане на бастион на ИДИЛ

Лидерите на двете Кореи се срещнаха отново

Димитър Маргаритов, КЗП: Потребителите често не се замислят колко им струват „безплатните“ електронни услуги в Интернет

Mondeo пълни с блясък очите

Хибриден пакет, 4х4, мощен дизел с 210 коня, ръчна изработка, много блясък отвън и лукс отвътре – ето как Mondeo паркира самоуверено на територията на бизнес лимузините в премиум сегмента. Флагманът на Ford е готов да задоволи капризите на взискателните купувачи в новите си върхови изпълнения и с модернизацията за 2016 г. Специално внимание заслужава топ моделът Mondeo Vignale , който впечатлява с най-високо качество, рафинираност и ексклузивно оборудване. Всеки автомобил от линията Vignale се завършва с ръчен труд от занаятчии. Прецизният процес на изработка включва и иновативни производствени техники и 100 допълнителни проверки за качество.

Лазерни технологии и камери помагат на тренираното око на производителите при щатната проверка на всеки аспект от Mondeo Vignale – от каросерията и напасването на панелите до боята, която се полира ръчно над два часа за идеален блясък на лаковото покритие. Огромно внимание се отделя на седалките, които представляват кожени произведения на изкуството с 40 лазерно изрязани детайла. Целта е пътниците са усетят неповторимата атмосфера на върхов лукс и индивидуалност. За намаляване на шума в купето се грижи електронна система с три интериорни микрофона, които следят колко високи са децибелите от работата на двигателя. Технологията използва обратни звукови вълни, които излизат от тонколоните и неутрализират шума от мотора. Освен това е подобрена изолацията, а акустичното челно стъкло неутрализира шума от въздушния поток. Задното окачване с интегрална връзка е по-тихо и позволява плавно шофиране и изместване на колелото назад при удари от дупки и неравности. Предните седалки са оборудвани с масажна функция – 11 надуваеми възглавнички извършват деликатен масаж върху бедрата, задните части и долната част на гърба.

Отвън серията Vignale се набива в очи с динамичен и емоционален дизайн. Подчертават го елементи като хромираните детайли по вратите и аспуховите накрайници с кантове от полиран алуминий, лъскавото покритие на страничните колони, горната решетка в тъмен металик с алуминиева рамка и специалните джанти. Под предния капак Ford предлага усъвършенствани технологии и мощни двигатели. Появява се 2,0-литров дизелов агрегат с 210 конски сили, който изминава 100 км само с 4,8 л гориво. Благодарение на последователно двойно турбопълнене отзивчивостта при натискане на педала на газта е подобрена и максималният въртящ момент от 450 Nm идва при 2000 оборота. Вече и у нас автомобилът се предлага с трицилиндровия турбодвигател 1,0 EcoBoost. За първи път Mondeo излиза в хибриден вариант. В него работят специално конструиран 2,0-литров бензинов мотор и електрически двигател, захранван от литиево-йонна батерия с капацитет 1,4 киловатчаса. В изцяло електрически режим колата изминава до 135 км/ч само на ток. Съчетанието между бензиновия агрегат и електрическото задвижване дава мощност от 187 конски сили и разход на гориво 4,2 л/100 км. В хибридната система се използват два електромотора – единият помага на бензиновия двигател в задвижването на колелата, а другият генерира ток за зареждане на литиево-йонната батерия зад задните седалки. Mondeo вече разполага и с интелигентна система 4х4 за плавно преливане на мощността между предните и задните колела. Сцеплението им с настилката се измерва на всеки 16 милисекунди и софтуерът светкавично може да пренасочи тяга към колела с по-слабо сцепление . Разпределението на въртящия момент между двете оси се извършва от диференциал с електромагнитен съединител. При нужда 80% от двигателната сила може да бъде изпратена към задните колела. При нормални условия на пътя тягата отива към предния мост за по-ефикасно пътуване.

Надуваеми колани за пътниците отзад

В помощ на водача на Mondeo Vignale работи цял екип от електронни системи. Асистентът за превенция на сблъсъци и засичане на пешеходци може да намали силата при фронтални удари, когато са включени автомобили и пешеходци, или помага на шофьорите да избегнат катастрофи един с друг. Налични са още системите SYNC2, асистент за паркиране, разпознаване на пътните знаци, активно спиране в града и динамични LED светлини. Модерното аудио Sony работи с 12 тонколони. За по-голямо удобство електрически регулируемият волан разполага с отопление със запаметяващи функции, а багажникът се отваря с електрически механизъм. За безопасността на пътниците отзад първите в индустрията надуваеми колани разпръскват силата на удара на 5 пъти по-голяма площ.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.