Тръмп: Действията на Русия и Иран в Сирия са срам

Kорнелия Нинова: Борисов да не се крие зад полите на Гинка и Теменужка Гинка да дойде в парламента и да обясни как стана собственик на ЧЕЗ, поиска лидерът на БСП

ЕС реже парите за земеделие и Кохезионната политика

Туск за Брекзит: Позицията на Великобритания е чиста илюзия

Десетки убити и ранени при атентат с две коли бомби в Могадишу

Белград ще ползва опита на София при изграждане на метрото

Омбудсманът Мая Манолова: Ще наблюдавам с повишено внимание сделката за ЧЕЗ

Пенев внесе молба за касиране на изборите за президент на БФС

Пътят Асеновград–Пловдив става магистрален през лятото

Холандия призна Арменския геноцид и разсърди Турция

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в събота, 24 февруари 2018

БАН ще отговори официално на критиките към доклада за „Белене”

Тръмп призна: Плешив съм, крия се с прическата

Губернаторът на щата Флорида иска въоръжен полицай във всяко общинско училище

Кашата с касата се забърка здраво До понеделник смятат дълговете към чужди фондове, данните на шефа на НЗОК не били верни

Mondeo пълни с блясък очите

Хибриден пакет, 4х4, мощен дизел с 210 коня, ръчна изработка, много блясък отвън и лукс отвътре – ето как Mondeo паркира самоуверено на територията на бизнес лимузините в премиум сегмента. Флагманът на Ford е готов да задоволи капризите на взискателните купувачи в новите си върхови изпълнения и с модернизацията за 2016 г. Специално внимание заслужава топ моделът Mondeo Vignale , който впечатлява с най-високо качество, рафинираност и ексклузивно оборудване. Всеки автомобил от линията Vignale се завършва с ръчен труд от занаятчии. Прецизният процес на изработка включва и иновативни производствени техники и 100 допълнителни проверки за качество.

Лазерни технологии и камери помагат на тренираното око на производителите при щатната проверка на всеки аспект от Mondeo Vignale – от каросерията и напасването на панелите до боята, която се полира ръчно над два часа за идеален блясък на лаковото покритие. Огромно внимание се отделя на седалките, които представляват кожени произведения на изкуството с 40 лазерно изрязани детайла. Целта е пътниците са усетят неповторимата атмосфера на върхов лукс и индивидуалност. За намаляване на шума в купето се грижи електронна система с три интериорни микрофона, които следят колко високи са децибелите от работата на двигателя. Технологията използва обратни звукови вълни, които излизат от тонколоните и неутрализират шума от мотора. Освен това е подобрена изолацията, а акустичното челно стъкло неутрализира шума от въздушния поток. Задното окачване с интегрална връзка е по-тихо и позволява плавно шофиране и изместване на колелото назад при удари от дупки и неравности. Предните седалки са оборудвани с масажна функция – 11 надуваеми възглавнички извършват деликатен масаж върху бедрата, задните части и долната част на гърба.

Отвън серията Vignale се набива в очи с динамичен и емоционален дизайн. Подчертават го елементи като хромираните детайли по вратите и аспуховите накрайници с кантове от полиран алуминий, лъскавото покритие на страничните колони, горната решетка в тъмен металик с алуминиева рамка и специалните джанти. Под предния капак Ford предлага усъвършенствани технологии и мощни двигатели. Появява се 2,0-литров дизелов агрегат с 210 конски сили, който изминава 100 км само с 4,8 л гориво. Благодарение на последователно двойно турбопълнене отзивчивостта при натискане на педала на газта е подобрена и максималният въртящ момент от 450 Nm идва при 2000 оборота. Вече и у нас автомобилът се предлага с трицилиндровия турбодвигател 1,0 EcoBoost. За първи път Mondeo излиза в хибриден вариант. В него работят специално конструиран 2,0-литров бензинов мотор и електрически двигател, захранван от литиево-йонна батерия с капацитет 1,4 киловатчаса. В изцяло електрически режим колата изминава до 135 км/ч само на ток. Съчетанието между бензиновия агрегат и електрическото задвижване дава мощност от 187 конски сили и разход на гориво 4,2 л/100 км. В хибридната система се използват два електромотора – единият помага на бензиновия двигател в задвижването на колелата, а другият генерира ток за зареждане на литиево-йонната батерия зад задните седалки. Mondeo вече разполага и с интелигентна система 4х4 за плавно преливане на мощността между предните и задните колела. Сцеплението им с настилката се измерва на всеки 16 милисекунди и софтуерът светкавично може да пренасочи тяга към колела с по-слабо сцепление . Разпределението на въртящия момент между двете оси се извършва от диференциал с електромагнитен съединител. При нужда 80% от двигателната сила може да бъде изпратена към задните колела. При нормални условия на пътя тягата отива към предния мост за по-ефикасно пътуване.

Надуваеми колани за пътниците отзад

В помощ на водача на Mondeo Vignale работи цял екип от електронни системи. Асистентът за превенция на сблъсъци и засичане на пешеходци може да намали силата при фронтални удари, когато са включени автомобили и пешеходци, или помага на шофьорите да избегнат катастрофи един с друг. Налични са още системите SYNC2, асистент за паркиране, разпознаване на пътните знаци, активно спиране в града и динамични LED светлини. Модерното аудио Sony работи с 12 тонколони. За по-голямо удобство електрически регулируемият волан разполага с отопление със запаметяващи функции, а багажникът се отваря с електрически механизъм. За безопасността на пътниците отзад първите в индустрията надуваеми колани разпръскват силата на удара на 5 пъти по-голяма площ.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.