Президентът на Чили въведе извънредно положение в още три града

Възможен ли е свят без глупаци? Сборникът „Психология на глупостта” прави аутопсия на глобалната напаст

Нов епос по „Война на световете”

Стево Пендаровски: Имаме държавен консенсус, че искаме да продължим по европейския път

Села в Невестинско са заплашени от воден режим

Възстановено е движението на пътя София – Варна край Омуртаг

Фандъкова печели в два тура с 10 пункта Данните са от представително проучване за цяла София на агенция „Сова Харис“, направено по поръчка на „Труд“

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 21 октомври 2019

Шестима ранени при катастрофа на бензиностанция край Елин Пелин

Тома Белев се изгаври с еврейския народ „Екологът“ погазва и международни норми

Повишиха очен лекар, уличен в източване на НЗОК и фалшифициране на документи, в национален консултант

Тръмп: Прекратяването на огъня в Северна Сирия върви много добре

Промяна в системата на ТЕЛК след Нова година

545 милиона лева взеха банките от такси Ниските лихви помагат за увеличението на печалбата на трезорите

Премиерът Борисов показа кадри от първите 11 изградени км от проекта “Балкански поток” у нас (ВИДЕО)

Директорът на „Булгартабак”: Твърденията, че се занимаваме с контрабанда, са абсурдни

Твърденията, че „Булгартабак” се занимава с контрабанда, са абсурдни и абсолютно неверни. Това каза в интервю за Агенция „Фокус” Венцислав Чолаков, изпълнителен директор на „Булгартабак-Холдинг” АД.
„Както посочихме в разпространената от нас декларация ние стриктно спазваме законодателствата в България и в чужбина. Нашият експорт е 100% деклариран пред Агенция Митници и ние нямаме сделки с компании в Република Турция и ние не продаваме на този пазар. В същото време установихме, че за последните 2-3 години изданията от групата Икономедиа, които имат девиз – “Качествени медии за взискателни читатели”, са публикували над 1 000 публикации за „Булгартабак” с негативен характер”, заяви Чолаков. „На такива медийни атаки от тях, за съжаление, са подложени и някои други български компании, като в същото време са доста толерантни към чуждия бизнес в България. Оставям на вас да прецените “обективността” и “безпристрастността” на тези медии”, допълни той.

Във връзка с това, че „Булгартабак” участва в кампании срещу контрабандата на тютюневи изделия и дали намалява делът й, Венцислав Чолаков заяви, че постигнатите резултати през 2015 г. са впечатляващи. „Доволни сме, че и ние допринесохме за това с нашата кампания „Не купувай контрабанда”. Делът на контрабандните цигари е най- нисък за последните 7 -8 години”, уточни той. „Според проведените омнибус изследвания за ефектите от кампанията 86% от българите подкрепят провеждането й, а с 5 % е спаднала контрабандата на акцизни стоки в периода на провеждането на първата вълна на кампанията в началото на изминалата година”, каза още той.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.