Румен Порожанов: Земеделските производители трябва да получават справедлива цена за продуктите си

България на 56 място в класация на най-добрите страни в света

Скандал със зетя на Орбан може да струва на Унгария €43,7 млн. ОЛАФ готви глоба на Будапеща за злоупотреба с еврофондове

Фалстарт на делото срещу Ченалова

КЕВР: Спекулация са твърденията за драстично поскъпване на тока за бита

Съдът в Румъния определи като неприемливи части от промените в правосъдното законодателство

Предсрочни президентски избори във Венецуела до края на април

Еманюел Макрон ще се срещне с Доналд Тръмп края на април

Разпитаха американския правосъден министър във връзка с евентуалната руска намеса на изборите в САЩ

Българският филм „Ага“ ще закрие кинофестивала „Берлинале“

Организацията “Шалом”: Законът трябва да осигури право на собствена изява

Екатерина Захариева: ЕК е отпуснала средства за комуникационната сигурност на Западните Балкани

Хиляди левове се харчат за спасителни акции у нас

Вижте акцентите от броя на „Труд“ в сряда, 24 янури 2017

Човек е убит след стрелба в гимназия в Кентъки

Директорът на „Булгартабак”: Твърденията, че се занимаваме с контрабанда, са абсурдни

Твърденията, че „Булгартабак” се занимава с контрабанда, са абсурдни и абсолютно неверни. Това каза в интервю за Агенция „Фокус” Венцислав Чолаков, изпълнителен директор на „Булгартабак-Холдинг” АД.
„Както посочихме в разпространената от нас декларация ние стриктно спазваме законодателствата в България и в чужбина. Нашият експорт е 100% деклариран пред Агенция Митници и ние нямаме сделки с компании в Република Турция и ние не продаваме на този пазар. В същото време установихме, че за последните 2-3 години изданията от групата Икономедиа, които имат девиз – “Качествени медии за взискателни читатели”, са публикували над 1 000 публикации за „Булгартабак” с негативен характер”, заяви Чолаков. „На такива медийни атаки от тях, за съжаление, са подложени и някои други български компании, като в същото време са доста толерантни към чуждия бизнес в България. Оставям на вас да прецените “обективността” и “безпристрастността” на тези медии”, допълни той.

Във връзка с това, че „Булгартабак” участва в кампании срещу контрабандата на тютюневи изделия и дали намалява делът й, Венцислав Чолаков заяви, че постигнатите резултати през 2015 г. са впечатляващи. „Доволни сме, че и ние допринесохме за това с нашата кампания „Не купувай контрабанда”. Делът на контрабандните цигари е най- нисък за последните 7 -8 години”, уточни той. „Според проведените омнибус изследвания за ефектите от кампанията 86% от българите подкрепят провеждането й, а с 5 % е спаднала контрабандата на акцизни стоки в периода на провеждането на първата вълна на кампанията в началото на изминалата година”, каза още той.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.