ЕК: Напредъкът на България е достатъчен Съвет съпредседателстван от вицепремиер и представител на ВСС ще функционира след края на евромониторинга

Млада шофьорка се удари в три паркирани коли и тераса на къща в Смолян

Стартира строителството на Софийския околовръстен път от магистрала „Тракия“ до ж.к. „Младост“

Обявена за издирване ученичка от Търговище се прибра у дома

Херо се разбра с „Берое“

Библиотеката на София на 91 години А1 подарява на Столична библиотека интерактивно студио

Съдят мъж за закана за убийство, кражба на дърва и незаконно оръжие Жертви на обвиняемия са баща и син в Еленско

34-годишен мъж открадна паметна плоча от гробище в русенско село

Германия предлага международно контролирана зона за сигурност в Северна Сирия

Булчинска рокля на Дженифър Лорънс със собствена хотелска стая

Хърватия влиза в битката за новия завод на „Фолксваген“

Арест след силна музика

Фетел критикува новите правила

Близо тримесечната пауза „Формула 1“ след последното състезание в Абу Даби през миналата година приключва. Най-бързите и високотехнологични автомобили отново вдигат оборотите. Първите тестове за 2016 г. започват в понеделник в Барселона. Тогава повечето отбори ще представят официално новите си коли, но не е ясно дали всички ще започнат тестовете с тях. Някои от водещите тимове вече показаха болидите си. „Ферари“ направи онлайн презентация в интернет и феновете могат да разгледат машината, на която разчитат италианците. На Апенините се надяват това да бъде „червената богиня“, която да помогне на някой от двамата пилоти Себастиан Фетел и Кими Райконен да прекъснат доминацията на „Мерцедес“.
Четирикратният шампион Фетел засега е предпазлив и дори си позволи критични думи към автомобилите във „Формула 1“ като цяло: „Хората харесват нашия спорт, защото се идентифицират с колите и техниката в тях. В момента обаче тя е твърде сложна. Освен това липсва звукът от моторите, който вдига адреналина на публиката.“
Фетел отдавна е противник на въведените през 2014 г. хибридни двигатели V6 с по-малък работен обем и турбо пълнене. Тази промяна сложи край и на неговата силна серия с четири поредни световни титли с „Ред Бул“. Сега германецът храни надежди отново да стане шампион и с „Ферари“ – през тази или през следващата година.
„Вярваме, че новата ни кола е кола за победители“, коментира директорът на отбора Маурицио Аривабене при представянето на болида SF16-H в базата в Маранело. „Автомобилът изглежда страхотно, сърбят ме ръцете да го подкарам на пистата“, призна Фетел.
Новото „Ферари“ е сериозно преработено и с по-къс нос. Цветът напомня силно на легендарния болид, пилотиран от Ники Лауда през 70-те години. Четири десетилетия по-късно еърбоксът зад кокпита отново е боядисан в бяло, а непосредствено до отвора за въздух се виждат лакирани цветовете на италианското знаме.
През миналия сезон само „Ферари“ успя да наруши владичеството на „Мерцедес“ – Фетел спечели три от състезанията, в останалите триумфираха Нико Розберг или Люис Хамилтън.

Синът на Шумахер отиде в италиански отбор

Мик Шумахер е само на 16 години, но вече е със статут на звезда в автомобилните спортове и всяка негова крачка се следи „под микроскоп“. Синът на седемкратния световен шампион във „Формула 1“ Михаел Шумахер остава във „Формула 4“, но сменя отбора си. Досега той караше за тима на холандеца Фриц ван Амерсфоорт, но през 2016 г. ще се състезава за италианския екип „Према“, който е в много близки отношения с „Ферари“. Така вратите на „скудерията“ ще бъдат широко отворени за малкия Шуми и той може да тръгне по стъпките на баща си, който спечели най-големите си успехи с автомобил с черно конче на капака. Михаел грабна пет от седемте си титли като пилот на „Ферари“ и господството му щеше да продължи още дълго, ако не бяха променили регламента, за да направят състезанията по-интересни и да прекъснат хегемонията му. Експертите твърдят, че Мик Шумахер притежава талант, но има още много да работи. През миналия сезон тийнейджърът спечели една победа в шампионата на „Формула 4“.
Междувременно един от бившите спонсори на Михаел откри огромна изложба в Германия, посветена на победите на най-успелия пилот.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.