Борисов представи приоритетите на българското председателство пред парламентарната група на ЕНП

Съседка на трите жени от къщата на ужасите в Свищов: Като деца момичетата бяха даровити, пишеха стихове и рисуваха

Новото чешко правителство загуби вот на доверие в парламента

Васил Велев: МВР е префинансирано, заплатите там не са толкова ниски, колкото казват

Звънят от остров в Атлантика

Пощальон влезе в затвора, открили 19 000 писма в дома му

Отпада идеята за двойно по-скъпа синя зона в София (обзор) Ще се забранява влизане в центъра на града според номерата на автомобилите

Опашки от тирове на Калотина, Капитан Андреево и Дунав мост

Австралия обяви конкурс за спасяване на Големия бариерен риф Дава 2 млн. канадски долара награда

Валери Симеонов: Протестите против втори лифт в Банско са част от предизборна кампания

Прищина: Сърбия да не използва за политически цели убийството на Оливер Иванович

Таня Андреева: Държавата не бива да плаща дълговете на общинските болници

Борисов ще участва на форума в Давос

Шефът на “Teлeлинк” купи хърватски TV доставчик

Готвят нов превод на български на Истанбулската конвенция Терминът "джендър" предизвиквал неразбирания

Фандъкова: 200 млн. лв. годишно са разходите на градския транспорт, 94 млн. лв. са приходите от билети

200 млн. лв. годишно са разходите на градския транспорт, 94 млн. лв. са приходите от билети. Това каза кметът на София Йорданка Фандъкова в предаването „Събуди се” по Нова телевизия , във връзка с цената на билетчето в градския транспорт в столицата, предаде „Фокус“.

„85% от всички пътуващи в градския транспорт в София, пътуват с карти, а 64% са с преференциални карти”, каза тя. По думите ѝ, това означава, че цената на пътуването се равнява на по-малко от 0,20лв.

„Това са пенсионери, ученици, студенти”, уточни тя като припомни цените на картите. Фандъкова подчерта, че алтернативи има за всички, желаещи да ползват столичния градски транспорт. Кметът на София обясни, че решението за цената на билетите и картите е експертно.

Тя поясни, че за нея е важно хората да имат алтернативи да пътуват по–евтино и да се модернизира градският транспорт. „Цената е толкова колкото струва и затова казвам, че трябва всички да знаят колко е”, посочи какво налага вдигането на цената на билетите.

„Над 200 млн. лв. годишно са разходите на градския транспорт с модернизацията. 94 млн. лв. са приходите от билети, а 95 млн. лв. Общината дава всяка година за преференциалните карти”, подчерта тя. По думите ѝ, около 10 млн. лв. се дават за паркирането също за поевтиняването на картите и за осигуряване на линии, които не са много натоварени, но са необходими. Тя добави, че от Столична община настояват да се увеличи контрола в градския транспорт, за да се намалят гратисчиите в него.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.