Путин, Меркел и Макрон са обсъдили ситуацията в Сирия

ГЕРБ обвини Нинова, че “пуска плоски лъжи”

МВР със съвети какво да правим при обилни снеговалежи и силен вятър

Патриарх Неофит възглави празнична света литургия в “Св. Александър Невски”

19-годишно момиче е загинало при катастрофа в района на Драгичево

Калоян Паргов: Гражданите от “Малашевци” поискаха да закрием битака

Гайди, заря и регата за 3 март във Варна

БСП ще пита чешкия премиер и ЕК за сделката с ЧЕЗ

Зоран Заев: Македония и Гърция ще намерят достойно решение на спора за името

Александър Симов: Оставката на Теменужка Петкова може да се окаже калкулирана

Дженифър Лорънс работи по документална поредица за сексуалния тормоз

Борисов открива инвестиционен форум на ЕБВР за Западните Балкани в Лондон

Два тира са катастрофирали на „Тракия“, няма сериозно пострадали

Благоевград посрещна над 500 плувци и техните семейства за II Международен турнир „Пирин- Благоевград“

Джулиана Гани пръска сексапил сред природата

BAAwards 2016 търсят „Архитектите на промяната“

За трета поредна година конкурсът BAAwards ще отличи най-добрите постижения в сферата на маркетинговите комуникации, а вестник “Труд” е медиен партньор на инициативата.

Българската асоциация на рекламодателите (БАР) ще награди най-иновативните, креативни и успешни кампании, а набирането на проекти стартира днес, 13 април. Всеки, който желае да участва в конкурса, може да го направи на сайта www.baawards.com до 22 май 2016 г.

Тази година БАР търси “Архитектите на промяната”. Организаторите на конкурса вярват, че маркетолозите са архитекти на своите брандове – личности-визионери, които умеят да превръщат идеите си в устойчива реалност както за индустрията, така и за цялото общество. Така BAAwards продължава да утвърждава своята отговорност към развитието на бранша и дългосрочната си подкрепа на най-добрите практики в него.

Първите две издания на конкурса през 2014-а и 2015-а създадоха оспорвана конкуренция между общо 27 компании с 59 проекта. Призьори на конкурса вече са маркетинговите специалисти и екипи от Coca-Cola, Белла, Unilever, Данон Сердика, Санофи-Авентис, Мобилтел, Пощенска банка, Загорка, Актавис и Тойота. Това показва не само успеха на конкурса, но и значимостта му като платформа, която обединява професионалистите в името на развитието и положителната промяна в сферата на маркетинговите комуникации.

И през 2016-а категориите на BAAwards остават непроменени – „Нов продукт”, „Нова услуга”, „Нова корпоративна марка”, „Ребрандинг на продукт”, „Корпоративен ребрандинг”, „Корпоративна социална отговорност”, „Пускане на пазара на обновен продукт”, „Продуктова иновация”, „Спонсорство”, „Активиране на марка”.

Станете част от „архитектите на промяната“ през 2016 година! Покажете вашите постижения в конкурса „Наградите на БАР“!

Заявки за участие се приемат от 13 април до 22 май на сайта на наградите – www.baawards.com, където може да намерите цялата необходима информация за кандидатстване, критерии и процедура за оценяване, жури.

Победителите ще бъдат обявени по време на официална церемония на 15 юни 2016 г.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.