82% от богатството в света отива при 1% от населението

Майка с бебе в ръце пропадна в улична шахта в столичен квартал

Агресия в дом за деца с увреждания в Габрово

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ във вторник, 23 януари 2018

Правят сергиите в Слънчев бряг еднакви

15-километрова опашка на ГКПП „Капитан Андреево“

Броят яхтите на българи в Гърция Удрят схемите за укриване на налози при транзит

Списък с 55 защитени специалности въвежда МОН

Религии против Истанбулската конвенция Светият синод обяви, че договорът поражда тревога за бъдещето на европейската християнска цивилизация

Белгия намали равнището на терористична заплаха в страната

Федерика Могерини заяви, че е извънредно притеснена от турската офанзива в Сирия

Огнеборци потушиха пожар в цех за металообработка в Килифарево

Бомбаджия на банкомати скочи в ледените води на Струма (обзор) Джонката и Свещичката арестувани след 75 дни търсене под дърво и камък

Разкриха пет високотехнологични наркооранжерии в Добричко

Грипна епидемия и в Благоевград Висока заболеваемост в още 6 области

От АПИ предлагат алтернативни маршрути за Гърция, ако блокада затвори границата по Великден

Съюзът на българските превозвачи се закани, че по Великден ще направи контраблокада по гръцката граници, която ще е в отговор на блокадите на гръцките фермери от пролетта. От Агенция Пътна инфраструктура са готови са подготвени да преразпределят трафика на алтернативни маршрути през ГКПП-тата.

„Все още нямаме никакви официални запитвания дали могат да затворят съответен път, но едва ли ще ни питат”, каза пред Би Ти Ви по повод планираната блокада инж. Лазар Лазаров от АПИ.

От АПИ съобщават, че алтернативните варианти за пътуване от България за Гърция са няколко, а именно: през ГКПП „Златарево” през Македония и до Гърция, ГКПП „Илинден”, ГКПП „Златоград”, ГКПП „Ивайловград”, ГКПП „Кап. Петко Войвода”. Само леки автомобили ще могат да минават през Маказа. Възможно ще е да се премине през ГКПП „Капитан Андреево“, оттам-през Турция, откъдето да се влезе в Гърция.

Относно строежа на магистрала в Кресненското дефиле, инж. Лазаров съобщи, че тя ще се строи на две нива – платно над платно, за да се ограничи влиянието върху околната среда. В Европа са много разпространени точно този тип магистрали на няколко нива, иточни той. Има изпълнител за поръчката на строежа, въпреки че един от тонелите все още е в тръжна процедура, уточни още Лазаров.

Предвидените 200 млн. лева за изграждането на системата, ще бъдат върнати в рамките на 2 години от самата система, твърди Лазаров относно въвеждането на тол таксите за тежкотоварни автомобили. Той допълни че към момента има пусната обществена поръчка за избор на изпълнител на системата, като очакванията са в рамките на един или два месеца да има избран изпълнител.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.