Земетресение от 5,9 в Западния Тихи океан

Двама каякари оцеляха, след като ледник се разцепи пред очите им в Аляска (ВИДЕО)

Анкара наруши многократно гръцкото въздушно пространство

Арестуваха французин, превозвал тялото на жена си в куфар заедно с двете си деца

Пожарът край Реброво е локализиран Няма опасност за населението в околните села, съобщиха от МВР

Служители на БГ ТОЛ намериха двама бежанци, укрили се в багажника на автобус 

Недостиг на гориво, храни и лекарства Прогнозата се съдържа в таен доклад на британското правителство

Съветник на Доналд Тръмп потвърди интереса към закупуване на Гренландия

Километрично задръстване в района на „Дунав мост“

Друсат се с райски газ в заведенията по морето

Тиам готов за ЦСКА

Жена скочи от 14-ия етаж на блок в Бургас

Топ 10 на най-проспериращите пилоти във „Формула 1“

Остава затворен за движение участакът на магистрала „Струма“ между Дупница и Бобошево 

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 19 август 2019

Facebook спечели дело срещу търговска марка в Китай, използвала името й

Американската социална мрежа Facebook спечели дело срещу търговска марка в Китай, която е използвала й, съобщава АФП, цитирана от „Фокус“.

Победата на Facebook дойде седмици след като друг съд отсъди срещу технологичния гигант Аpple по подобно дело относно марката iPhone.

Отговарящите за запазените търговски права и марки власти в Китай през 2014 г. са приели молбата на производител на напитки за регистриране на марката „face book“ за продукти като напитки и картофен чипс.

Вследствие на това социалната мрежа завежда дело съдът нарежда на властите да отменят решението си и да преразгледат въпроса. Китайската фирма обжалва, но Върховният народен съд в Пекин потвърждава първоначалното решение.

Съдът обявява, че компанията от южната провинция Гуандун „Зоншан пърл ривър“ не е трябвало да получава разрешение да регистрира тази търговска марка.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.