Дуейн Джонсън „Скалата“ се ожени

Дете и младеж са в болница след катастрофа

Откриха болно от африканска чума прасе и над Перущица

Задържаха полицай, взел 850 лв. за да скрие призовка за превишена скорост до изтичане на давността

Повдигнаха обвинение на собственика на депото за отпадъци, запалили се под магистрала „Струма“

Меган и Хари замениха Испания с Франция

Президентът Радев назначи бивш лидер на младежкия СДС за началник на кабинета си Годините в синия комсомол липсват в разпространената от "Дондуков" 2 биография на Калоян Методиев

С 630 нови дървета обогати зелената среда Общината в Търговище

Две жени от Каварна станаха жертви на телефонни измами

Потушен е пожарът между софийските села Реброво и Владо Тричков

15-годишно момче е в болница със счупена челюст след побой в Добрич

„Росатом“ подаде заявление за стратегически инвеститор по проекта АЕЦ „Белене“

Започва проверка в Спешния център в Сливен заради смъртта на 7-годишното дете от Сотиря

Два нови социални центъра разкрива община Велико Търново Те ще подпомагат лица с психични разстройства и тежки множествени увреждания

Храните, които не подозирате, че може да съхранявате във фризера Сред тях са ядките, доматеното пюре и кафените зърна

Бодра дизелова смяна

По-тих, по-ефективен и по-екологичен е новият дизелов двигател на Ford, който ще дебютира в лекотоварната гама на Transit, а след това ще бъде монтиран и на Mondeo, S-Max и Galaxy. Моторът е четирицилиндров с обем 2,0 л и носи името EcoBlue. Той ще бъде настроен в различни нива на мощност в зависимост от моделите – 105, 130 и 170 конски сили. Предвидени са и два пърформанс варианта със 200 и 240 конски сили, които могат да задвижват върховите изпълнения – например на Mondeo и Focus ST.

Новият EcoBlue мотор заменя досегашния 2,2 л TDCI и има много предимства. Той е по-малък, по-лек, по-мощен, по-икономичен, по-тих, по-издръжлив и по-технологичен. Модулни разпределителни валове, потопен в масло ремък и нискоинерционен турбокомпресор с компоненти от ракетни двигатели са сред новостите, с които инженерите на Ford постигат повече мощност и въртящ момент при по-ниски обороти. Ще има и по-малък 1,5-литров EcoBlue дизелов агрегат, но той ще бъде представен на по-късен етап.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.