Ремонтират още две гимназии във Варна Вече са обновени седем училища, три детски градини и две професионални гимназии по ОП"Региони в растеж"

Рибарите кътат чернокоп за Никулден

Арестуваха двама души, ограбили 12-годишно дете в Бургас

Тръмп обяви срещата си с Ердоган за „чудесна”

Съдии си правят отвод по дело “Къща за гости” Забуксува процесът срещу бившия зам.-министър Александър Манолев

Премиерът Борисов пристигна в Солун за участие в Четвъртата среща на върха

Земетресение от 7,4 по Рихтер удари Индонезия, има опасност от цунами

Ангел Джамбазки: Зелени организации са внесли петиция в ЕП за спиране на магистрала „Струма“ през Кресненското дефиле

Минималната пенсия става 250 лева от юли (обзор) Първият ден от болничния няма да се плаща на работника

ЕП не одобри кандидата за еврокомисар на Унгария

Безработицата намаля до рекордно ниво Заетостта нарасна до 76,3% за населението на 20-64 г.

България е в топ 3 в ЕС по ръст на икономиката Премиерът: безработица спада до 3,7%

Ямболия посече с брадва 35-годишна жена (обзор)

Складовете за горива с камери за наблюдение Признават разходите за ремонт на пътища

Министър Теменужка Петкова: Избираме фирмите за АЕЦ „Белене” до края на месеца (обзор)

Шуменската „Бомбичка“ с рекордни продажби и нова комуникационна кампания

Продажбите на шуменската „Бомбичка“ или юбилейната малка бутилка на Шуменско Специално 0,33 мл, която се появи на пазара в края на март т.г., надвишават два пъти предвижданията на компанията. По данни на Карлсберг България, за изминалия месец април тя успява да навлезе в огромен брой обекти в цялата страна.

„Бомбичката е най-успешната иновация за Карлсберг България по отношение на опаковките ни през последните 3 г. Препоръчителната цена на бутилката от 70 ст. на рафт я прави една от най-достъпните за потребителя у нас. Доближихме се максимално до легендарния вкус на юбилейното пиво, като предлагаме продукта с вкусовите характеристики, които са били типични за първата варка на „Бомбичката“, казва Бранимир Братанов, маркетинг директор на Карлсберг.

От тази седмица юбилейната малка бутилка разказва десетилетната си история в нова атрактивна комуникационна кампания. Архивите на БНТ са помогнали да се възстанови черно-бялата стилистика на 60-те и 70-те години у нас, когато Шуменската „бомбичка“ е истински хит. Във видеото има кадри от борда на българския авиопревозвач „Балкан“, както и от атмосферата на „Балкантурист“, където Шуменско е официалната бира. Актьорът Славчо Пеев е лицето на артистичното пресъздаване на атмосферата от изминалите десетилетия, участието му е заснето пред Народен театър „Иван Вазов“.

„Не случайно подбрахме местата и героите в този наш разказ за историята на Шуменската „Бомбичка“. Напомнихме за българските културни и социални икони, свързани с миналото на марката“, казва Братанов.

Тази седмица специално събитие в НДК подкрепи комуникационната стратегия на шуменската бира в стила на българските филми и популярни мелодии от 70-те и 80-те години на XX век. Катето Евро, Павел Попандов и Антон Радичев пресъздадоха култови сцени от известни български филми от това време.

Фактите, които любителите на „Бомбичката“ трябва да знаят е, че тя се появява за първи път през 1966 г. и постепенно се превръща в първата национална бира на България. Тя е официалната бира на „Балкантурист“ и на „БГА Балкан“. През 80-те години „Шуменско специално“ печели 5 златни медала и палма от Световната организация по качеството „Монд Селексион“.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.