На 15 август 2018 да почерпят

Не е било възможно да се предвиди срутването на моста в Генуа

Христо Иванов заложил „бомбата“ в Търговския регистър Бившият правосъден министър оставил стратегическото звено без резервен център

Екопроблеми в Рила няма, те са на плажната ивица по Черноморието

200 хил. коли остават без „Гражданска“ От събота шофьорите трябва да сключат нова полица

Тереза Мей: Заплахата от тероризъм във Великобритания остава много висока

Гуардиола с часовник за 170 000 евро

Български тираджия оцелял по чудо в Генуа Жертвите на срутването вече са 35

Обжалваме, ако ни скъсат на шофьорски изпит Комисия отменя решението на изпитващия, ако установи нередности

Влизаме в топ 10 по ръст на БВП Инвестициите се увеличиха с 4,4%

МВР строи Дворец на паспорта за 370 млн. лв. Обявяват утре обществена поръчка за нова система за лични документи

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 15 август 2018

От последните минути: Освобождават двамата гръцки военни от затвора в Одрин

39 общини взимат до 20 млн. лв. 200 фирми получават до 1 млн. евро

Мотор с фалос се заби в автомобил

Шуменската „Бомбичка“ с рекордни продажби и нова комуникационна кампания

Продажбите на шуменската „Бомбичка“ или юбилейната малка бутилка на Шуменско Специално 0,33 мл, която се появи на пазара в края на март т.г., надвишават два пъти предвижданията на компанията. По данни на Карлсберг България, за изминалия месец април тя успява да навлезе в огромен брой обекти в цялата страна.

„Бомбичката е най-успешната иновация за Карлсберг България по отношение на опаковките ни през последните 3 г. Препоръчителната цена на бутилката от 70 ст. на рафт я прави една от най-достъпните за потребителя у нас. Доближихме се максимално до легендарния вкус на юбилейното пиво, като предлагаме продукта с вкусовите характеристики, които са били типични за първата варка на „Бомбичката“, казва Бранимир Братанов, маркетинг директор на Карлсберг.

От тази седмица юбилейната малка бутилка разказва десетилетната си история в нова атрактивна комуникационна кампания. Архивите на БНТ са помогнали да се възстанови черно-бялата стилистика на 60-те и 70-те години у нас, когато Шуменската „бомбичка“ е истински хит. Във видеото има кадри от борда на българския авиопревозвач „Балкан“, както и от атмосферата на „Балкантурист“, където Шуменско е официалната бира. Актьорът Славчо Пеев е лицето на артистичното пресъздаване на атмосферата от изминалите десетилетия, участието му е заснето пред Народен театър „Иван Вазов“.

„Не случайно подбрахме местата и героите в този наш разказ за историята на Шуменската „Бомбичка“. Напомнихме за българските културни и социални икони, свързани с миналото на марката“, казва Братанов.

Тази седмица специално събитие в НДК подкрепи комуникационната стратегия на шуменската бира в стила на българските филми и популярни мелодии от 70-те и 80-те години на XX век. Катето Евро, Павел Попандов и Антон Радичев пресъздадоха култови сцени от известни български филми от това време.

Фактите, които любителите на „Бомбичката“ трябва да знаят е, че тя се появява за първи път през 1966 г. и постепенно се превръща в първата национална бира на България. Тя е официалната бира на „Балкантурист“ и на „БГА Балкан“. През 80-те години „Шуменско специално“ печели 5 златни медала и палма от Световната организация по качеството „Монд Селексион“.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.