Проверяват съмнителен багаж на Летище София

Паника заради изчезнала украинка в Бургас Чужденката открита жива и здрава, продала телефона си

Допълнителни полицейски екипи ще пазят селата в Пловдивско

Трактори и комбайн изгоряха заради технически неизправности

Рекорден брой пожари опустошават тропическа гора в Амазонка

Помпео: САЩ ще попречат на иранския танкер да достави петрол в Сирия Държавният секретар заплаши Гърция със санкции

Мария Илиева разпуска в Маями (СНИМКИ)

Украински съд нареди Порошенко да бъде разследван за корупция

САЩ са готови да възобновят дискусиите със Северна Корея за ядрената й програма

Емблемата на Благоевград Ансамбъл „Пирин“ с концерт в Амфиполи, Гърция

Деветокласник се удави в река Янтра Водолази извадиха тялото на момчето

Издирват над 250 затворници, избягали от затвор в Западна Папуа

Киану Рийвс и Кари Ан-Мос се завръщат в „Матрицата 4“

Шефът на Роскосмос: Американските колеги са забравили как да стигнат до Луната

Самоуби се най-големият измамник с био храни в САЩ

България е в челните редици на най-бързо развиващите се дигитални пазари в Европа

Според последния доклад на Бюрото за интерактивна реклама (IAB), представен на конгреса на Интеракт в Лисабон, България се класира в челните редици на най-бързо развиващите дигитални пазари в Европа, предаде Rzeczpospolita.

До нас се нареждат Полша и Ирландия. Докладът показва, че средният темп на растеж в Европа е 13,1%. Трябва да се отбележи, че цифрите, представени в доклада, трябва да се съотнасят към БВП на конкретната държава.

БВП на глава от населението в България, в сравнение с повечето страни от Западна Европа, е доста ниско, на което се дължи възможността за по-нататъшно развитие на рекламата, съобщи „Фокус“.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.