На 16 януари 2019 да почерпят

Юнкер: Призовавам Великобритания да изясни намеренията си възможно най-скоро Кой ще има куража да каже какво е единственото позитивно решение, попита Туск

Британският парламент отхвърли сделката за Брекзит Лидерът на лейбъристите Джереми Корбин поиска вот на недоверие към правителството

Албанският език вече е втори официален в Македония

Мей призова депутатите да гласуват „за“ сделката за Брекзит

Цистерна със сярна киселина се обърна на околовръстния път във Видин Превозното средство е изправено, мястото - обезопасено

Сомалийските радикални ислямисти поеха отговорност за атаката в Найроби

Всеки трети пенсионер e в риск от бедност

Тръмп искал да вади САЩ от НАТО Вашингтон осигурява над една пета от бюджета на пакта

Буферната зона по границата със Сирия ще бъде под турски контрол, заяви говорителят на Ердоган

Силен вятър ни очаква утре

Пазаруваме по-често на кредит

Грипът захапа половин България Епидемията обхваща цялата страна в края на януари

Жената, пътувала със задържания за нападение на курсанти от НВУ: Изпревариха ни и ни показаха среден пръст

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 16 януари 2019

Пощенска банка с четири отличия от „PR приз 2016“

Пощенска банка получи четири награди от престижния конкурс за постижения в сферата на връзките с обществеността „PR Приз 2016”. Отличията бяха връчени на финансовата институция и нейната комуникационна агенция BBDO Group по време на официална церемония в столичния хотел „Хилтън“. Наградите са за кампанията „На крилете на успеха”, реализирана изцяло от вътрешния PR отдел на банката, зелената инициатива „Хвъркати градски типове” и най-новия проект на банката за финансова грамотност „Финанси по ноти”.
„Благодаря на всички, с които заедно се опитваме да променяме всеки ден, всяка година, и не само за награда, градската среда. Инвестициите на Пощенска банка в зелени комуникации и в устойчиво развитие са на ежедневна база и ще продължаваме да ги правим и занапред. Благодаря на нашата комуникационна агенция BBDO Group, която вече сме приели за част дори от нашия вътрешен ПР екип и с която заедно реализираме проекти с голяма добавена стойност за обществото“, сподели Силвия Костова, началник управление „Корпоративни комуникации и маркетинг” в Пощенска банка, която получи отличията от името на институцията.

„На крилете на успеха” бе удостоен с награда в категорията „ПР проект за вътрешни комуникации“. Целта на програмата, която се обръща към всички вътрешни публики – служителите, управители на клонове в цялата страна, мениджъри на средно и високо ниво, е всеки член на екипа да се чувства значим и мотивиран да постига заложените бизнес цели. Това е поредното признание за кампанията, която само преди месец беше отличена с награда за успешни комуникации от BAPRA Bright Awards.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.