Пощенска банка с четири отличия от „PR приз 2016“

Пощенска банка получи четири награди от престижния конкурс за постижения в сферата на връзките с обществеността „PR Приз 2016”. Отличията бяха връчени на финансовата институция и нейната комуникационна агенция BBDO Group по време на официална церемония в столичния хотел „Хилтън“. Наградите са за кампанията „На крилете на успеха”, реализирана изцяло от вътрешния PR отдел на банката, зелената инициатива „Хвъркати градски типове” и най-новия проект на банката за финансова грамотност „Финанси по ноти”.
„Благодаря на всички, с които заедно се опитваме да променяме всеки ден, всяка година, и не само за награда, градската среда. Инвестициите на Пощенска банка в зелени комуникации и в устойчиво развитие са на ежедневна база и ще продължаваме да ги правим и занапред. Благодаря на нашата комуникационна агенция BBDO Group, която вече сме приели за част дори от нашия вътрешен ПР екип и с която заедно реализираме проекти с голяма добавена стойност за обществото“, сподели Силвия Костова, началник управление „Корпоративни комуникации и маркетинг” в Пощенска банка, която получи отличията от името на институцията.

„На крилете на успеха” бе удостоен с награда в категорията „ПР проект за вътрешни комуникации". Целта на програмата, която се обръща към всички вътрешни публики – служителите, управители на клонове в цялата страна, мениджъри на средно и високо ниво, е всеки член на екипа да се чувства значим и мотивиран да постига заложените бизнес цели. Това е поредното признание за кампанията, която само преди месец беше отличена с награда за успешни комуникации от BAPRA Bright Awards.

Коментари

Задължително поле