Дневен хороскоп на Алена за петък, 18.10.2019

На 18 октомври 2019 да почерпят

Ще оцелее ли светът след „Катаклизъм”? Джаред Даймънд променя разбирането ни за причините за възхода и падението на цивилизациите

Иззеха над 15 кг канабис от две наркооранжерии в Благоевградско

Версия №1 за изпълкома – статуквото се запазва

Започна официалното посещение на Екатерина Захариева в Хърватия

Мъж загина при катастрофа на пътя за Сапарева баня

САЩ опитват двоен натиск над Турция

Пенс заяви, че Турция ще прекрати военната си операция само когато кюрдите в Сирия се оттеглят

Борисов към Стефан Данаилов: С теб съм

Лидерите на страните от ЕС одобриха сделката за Брекзит

Бурак Йозчивит вечеря с кувейтски богаташи

Червената Мая вече лъже, без да мисли Кюстендилката твърди, че няма билбордове, наела е 10 и ще ги удвоявала другата седмица

Гаф на президента с венеца за летците (СНИМКИ) На лентата, поднесена от Румен Радев, пише 170 вместо 107 години от създаването на ВВС

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 18 октомври 2019

340 конски сили за малките “баварци”

Кабриото BMW M240i също има повече мощност и харчи по-малко гориво.

Инженерите на BMW напомпаха с още повече мощност най-малките модели на марката. Компактните спортисти на върха в гамата на Серия 1 и Серия 2 получават нов двигател.

Подобрените скоростни характеристики са маркирани и от нови означения с по-големи цифри. Пърформанс моделите M135i и M235i от лятото вече ще носят табелки M140i и M240i. Промяната в наименуването отбелязва появата на обновения мотор под предния капак. Шестцилиндровият редови бензинов агрегат с обем 3,0 л вече генерира мощност от 340 конски сили. Двигателят е абсолютен шампион в компактния сегмент по максимален въртящ момент със своите 500 Nm, които се разгръщат между 1500 и 4500 оборота и правят ускорението по-бързо. Със задно предаване и автоматична трансмисия Серия 1 и Серия 2 спринтират за 4,6 секунди от 0 до 100 км/ч, с 6-степенната механична кутия – за 4,8 секунди, а вариантът с двойно предаване – за 4,4 секунди.

Въпреки повишаването на мощността жаждата на двигателя не се увеличава. Средният разход на гориво дори е намален и в комбиниран цикъл “единичката” се нуждае от 7,1 л за изминаването на 100 км (по данни на производителя). Подобрените характеристики на алуминиевия мотор са постигнати с корекции в работата на турбокомпресорите и променливото управление на клапаните, а механичната трансмисия получава функция за междинна газ за адаптиране на оборотите при превключване на по-ниска предавка.

Повишаване на мощността има и при четицилиндровите модели 120i и 220i – 184 конски сили, 125i – 224 конски сили, а 228i става 230i и разполага с 252 конски сили.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.