На 23 август 2019 да почерпят

Микробус се преобърна край Разлог

Осъдиха родители, държали бебето си на веганска диета

Британска телевизия прави филм за Путин Разказва как той е променил света

Известни турски актьори изгряват на малкия екран

Макрон и Джонсън обсъдиха Споразумението за Брекзит в Париж

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 23 август 2019

24 домашни стопанства не са изпълнили предписанията срещу африканската чума по свинете

Арест за снимки под женски поли в Испания

„Елаците-Мед” чества две годишнини От 20 години те са в групата на “Геотехмин”

Няколко души загинаха от мълния при внезапна буря в Полша

България приема еврото най-рано през 2023 г.

Фандъкова проверява ремонта на Северен парк

В кожата на „Комисар Рекс” са влизали пет немски овчарки

Италия опитва да избегне избори Левицата постави пет условия за коалиция с „Пет звезди”

Археолози бавят отварянето на основен булевард в Пловдив

Възловият булевард „Васил Априлов“ в Пловдив май няма да бъде отворен скоро за движение, въпреки че вече е напълно готова и преасфалтирана отсечката от кръговото кръстовище пред Централна жп гара до колелото на улица „Любен Каравелов“.

Там вече е положен и последният свой асфалт, но строителните дейности в участъка от ул. „Любен Каравелов“ до кръстовището с „Пещерско шосе“ са замразени, след като при изкопни работи на „ЕVN Топлофикация“ за прокарване на нов тръбопровод бяха открити археологически находки.

От Община Пловдив и фирмите изпълнители на първия етап от реконструкцията на бул. „Васил Априлов“ до ул. „Войнишка слава“ за 7 млн. лв., все още чакат становището на експертите от Археологическия институт към БАН, което необяснимо се бави.

„Васил Априлов“ е една от най-старите пътни артерии на Пловдив, проектирана от Йосиф Шнитер в първия общ устройствен план на града. Пълната й реконструкция освен подмяната на паважа с асфалт включва всички дейности за изграждането на един изцяло обновен модерен път – нов водопровод и канализация, изграждане на дублираща канализация и вкарване на всички улуци в нея, нови канални мрежи и тръби за топлофикация, ново осветление, тротоари, велоалеи. Самото платно се разширява с 2 метра, като габаритите са 2 по 2 пътни ивици.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.