На 27 март 2019 да почерпят

Кубрат Пулев – целувка за милиони?

Борисов: Писах на премиерите на Гърция, Испания, Ирландия, Португалия, Словакия и Хърватия да подкрепят усилията ни за справедливи мерки по пакета “Мобилност”

Пука им на циганите, че сме профукали 1 милиард за тях Красимир Каракачанов организира кръгла маса за циганизацията на България

Продават хижа и хотел на ВМЗ-Сопот Към един от имотите има планинско пасище от 1,1 млн. кв.м

НАП проверява сделките на „Артекс“ (обзор) Антикорупционната комисия изисква документи от фирмата за 4 години назад

Вижте евтиния апартамент от „Артекс“ на зам.-министъра на енергетиката Красимир Първанов

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 27 март 2019

Укрепването на свлачището по пътя Смолян – Мадан започва до лятото

700 превозвачи блокират Страсбург Шествие ще затвори и центъра на София

Рекорден ръст на потребителските заеми Спестяванията на гражданите в банките нараснаха с 4 млрд. лв.

Бисер Лазов, основен свидетел по делото “КТБ”: Цветан Василев плащаше на Иван Костов и дъщеря му (обзор) Банкерът беглец давал по 25 000 лв. на месец на бившия премиер до фалита през 2014 г.

Вижте какво ще решава Министерският съвет утре, 27 март 2019

Макрон продаде на Китай 300 „Еърбъс“-а

Стартира седмият сезон на „Футбол за приятелство“ Началото бе дадено от Газпром, официален спонсор на Шампионска лига

Общинските велосипеди в София тръгват напролет

Четири фирми се борят да изградят системата

Най-късно през пролетта на 2017 г. общинските велосипеди под наем вече ще са факт. Предстои дотогава частна фирма да изгради 33 велостанции с по 12 колелета. Те ще се намират в централните градски части и ще са безплатни за ползване през първите 30 минути, но за следващия час колоездачът ще трябва да плати 1,60 лв. – колкото еднократен билет за градския транспорт. Цената за следващите часове ще се увеличава прогресивно – за втори час не може да надхвърля два пъти цената на билетчето, за третия час – три пъти.

Все още не е ясно коя фирма ще изпълни поръчката. Четирима са кандидатите, които се състезават за концесията – „Вело Арчър София“, „Собайк“, „София байк“ и „Метрополис груп“.

Столичната община има 10 дни, в които да провери дали кандидатите отговарят на условията. Едва тогава ще се прегледат и предложенията им. „Тогава ще започне голямото чудене. Не ни вълнува кои са фирмите, които се състезават, а какво ще ни предложат“, обясни пред „Труд“ председателят на комисията, която управлява избора на концесионер Зафир Зарков. Той се надява кандидатите да са изградили плановете си на базата на европейските примери.

Очаква се след около месец да стане ясно коя фирма ще спечели конкурса. Прогнозната стойност за изграждане на велосистемата е 1,6 млн. лв.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.