Мачовете и спортът по телевизията днес, събота, 14 декември 2019

На 14 декември 2019 да почерпят

Дневен хороскоп на Алена за събота, 14.12.2019

Шофьорът, блъснал 2 деца в София: Карах бавно, минавах на зелено

Тръмп: Импийчмънтът е измама

Игор Додон: България и Румъния са готови да пропуснат руски газ до Молдова, ако транзита през Украйна спре

Триумф за Джонсън, Брекзит на хоризонта (обзор)

Дете е починало, след като е било блъснато от кола на столичен булевард, друго е в болница

Джип се удари в „Голф“ след обратен завой и блокира булевард „Цар Борис III“ в София

Неизвестен откри огън по пешеходци в Торонто

Борис Джонсън призова страната към единство след разделенията, предизвикани от Брекзит

„Труд Уикенд“ – един вестник за два дни

Камарата на представителите гласува следващата седмица импийчмънт на Тръмп

Министър Петя Аврамова: Климатичните промени са причина за водния режим в Перник

Свалят чиновниците от колите на НСО Повод е катастрофата с кола на НСО, която закарала до дома му секретар на Румен Радев

Метрополитен: Проблем с височината на мотрисите на метрото не съществува

„Проблем с мотрисите на метрото не съществува”, заяви пред БТВ изпълнителният директор на „Метрополитен” София инж. Стоян Братоев.

По-рано днес пътници на метрото са сигнализирали, че високите прагове на мотрисите затрудняват достъпа на хората с увреждания. Проверка на наш екип показа, че вратите на мотрисите идват на няколко сантиметра над перона. По закон този праг трябва да бъде с височина не повече от 0.5 см.

Братоев обясни, че височината на прага зависи от натоварването на мотрисата – когато е с по-малко пътници прагът е по-висок, а когато мотрисата е пълна – тя слиза надолу спрямо перона.

„Тази разлика във височината е технологично обоснована и утвърдена”, допълни инж. Братоев.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.