Илияна Йотова: Всички колеги и партньори в Европа дават висока оценка на председателството ни

Кирил Ананиев е на тридневно посещение в Женева

Непълнолетни катастрофирха с крадена “Лада”

Доналд Тръмп се притеснява за срещата си с Ким Чен-ун

Прокуратурата разследва за хулиганство 8 ултраси след погрома в Пловдив

Черна гора може да построи ограда по границата с Албания заради мигрантите

До 180 км/ч на автопилот Нови технологии за моделната 2019 година

Великобритания ще разработва собствена сателитна навигационна програма

Жителите на провинциални градчета са по-щастливи от живеещите в мегаполисите, според проучване

Столична община стартира гаранционна схема за подпомагане на стартиращи иновативни предприятия

Ден на отворените врати в НДК

Рязък спад на подкрепата за Брекзит в Северна Ирландия

Лава от вулкана Килауеа продължава да се спуска към Тихия океан (СНИМКИ)

Париж подновява изпитанията на водни таксита по река Сена

Теменужка Петкова: Най-лошият сценарий за „Белене” е да не направим нищо

Метрото в “Овча купел” – под земята

Строежът започва в началото на 2017 г.

Само началото на трасето минава по естакада

Само началото на третия метролъч в “Овча купел” при депо “Земляне” ще бъде изграден над земята и ще минава по естакада. Останалата част от трасето ще бъде подземно. Първоначалният план бил от бул. “Монтевидео” до бул. “Линкълн” железниците да минават по естакада. “Решихме да изменим плана, за да не пречим на хората и да не преминават мотрисите под блоковете им. Затова цялата тази част ще е подземна”, обясни пред “Труд” изпълнителният директор на “Метрополитен” инж. Стоян Братоев. Вчера Столичният общински съвет прие промените в трасето.

Очаква се в началото на следващата година да се започне строежът на четири нови метростанции от третия лъч на подземната железница от столичния квартал “Красно село” до Околовръстното в посока “Овча купел”, като ще стига и до “Горна баня”. Там ще има връзка с влака за Перник. Работните имена на спирките са “Монтевидео”, “Овча купел”, Околовръстното и “Горнобански път”. В момента текат търговете за избор на фирма, която да ги изгради.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.