Премиерът Борисов: Създаваме ново звено – независим прокурор, който разследва и не докладва на главния прокурор

Стабилно е състоянието на пострадалите при авария в цех за биогаз в ямболското село Симеоново

Заледени пътища и катастрофи затрудняват трафика

Дара Екимова снима гаджето си в коледна песен

Тръмп призова Световната банка да преустанови отпускането на кредити на Китай

Верижна катастрофа на „Цариградско шосе“

Какво заплашили служителите на “Топлофикация” в случай на неповишаване на заплатите им?

Американските власти задържаха шестима граждани на Саудитска Арабия за стрелбата във Флорида

Вижте какво ще е времето днес

2/3 от поискалите обезщетение от „Томас Кук“ ще го получат до неделя

Засилени мерки за сигурност преди 8 декември

Прощална премия от Боби Михайлов

Осем извода за икономическата политика България получи по-висок кредитен рейтинг

Мачовете и спортът по телевизията днес, събота, 7 декември 2019

Дневен хороскоп на Алена за събота, 07.12.2019

Метрото в “Овча купел” – под земята

Строежът започва в началото на 2017 г.

Само началото на трасето минава по естакада

Само началото на третия метролъч в “Овча купел” при депо “Земляне” ще бъде изграден над земята и ще минава по естакада. Останалата част от трасето ще бъде подземно. Първоначалният план бил от бул. “Монтевидео” до бул. “Линкълн” железниците да минават по естакада. “Решихме да изменим плана, за да не пречим на хората и да не преминават мотрисите под блоковете им. Затова цялата тази част ще е подземна”, обясни пред “Труд” изпълнителният директор на “Метрополитен” инж. Стоян Братоев. Вчера Столичният общински съвет прие промените в трасето.

Очаква се в началото на следващата година да се започне строежът на четири нови метростанции от третия лъч на подземната железница от столичния квартал “Красно село” до Околовръстното в посока “Овча купел”, като ще стига и до “Горна баня”. Там ще има връзка с влака за Перник. Работните имена на спирките са “Монтевидео”, “Овча купел”, Околовръстното и “Горнобански път”. В момента текат търговете за избор на фирма, която да ги изгради.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.