Безопасно ли е да споделяме лични данни в сайтове за залози?

Личните данни са изключително важни и ценни, а както вече сме разбрали, всяка една индустрия ги иска. Причината не трябва да ни изненадва, колкото повече информация има един бизнес за своите клиенти, толкова по-лесно може да предложи и по-добри предложения. Не трябва да се изненадваме от един особен факт, социалните мрежи използват тези данни и могат да ги предоставят на различните рекламодатели. И това не бива да ни изненадва, но все по-често ще забелязваме, че тези данни се изискват почти навсякъде. Ако разгледаме стъпките на анализаторите относно как да направим winbet регистрация и ще забележим, че операторът изисква от нас да предоставим своите лични данни.

Това е интересно, защото повечето букмейкъри нямат абсолютно никакви реклами на своите платформи, в повечето случаи именно те са индустрията, която най-често се рекламира, следователно за какво са необходими личните данни?

Нека започнем с факта, че това е закон, който изисква от всеки букмейкър да гарантира, че направената регистрация е на човек, който има навършени 18 години. Лицензираните брандове не само са задължени да правят тази проверка, но и при евентуално желание от други институции, те трябва да ги предоставят.

Редно е да отбележим и още една подробност, всеки лицензиран бранд инвестира сериозно в сигурността и драконовите мерки са подчертани именно тук. Все пак това е платформа, в която се правят транзакции по всяко време и защитата на личните данни е само част от изискванията по сигурността, за които гледа хазартната комисия. И много често, ако разгледате предлаганият лиценз на компанията, спокойно може да забележите, че там е посочено много точно за какво е необходима и по-важното – личните данни не могат да се предлагат на трети лица.

Брандовете обаче имат правото да ги използват единствено и само за своята платформа, което е положително качество за клиентите. В много отношения, когато екипът опознае своите клиенти и знае какви са основните им предпочитания, може да започне да предлага и промоционални условия, които допадат най-точно на техните изисквания. За тази цел дори се работи върху интегрирането на изкуствен интелект, който да работи с подобна информация и да създава въпросните промоции.

Личните данни обаче остават напълно неприкосновени и не трябва да се изненадваме от този факт, а и с въвеждането на GDPR ще забележим, че всяка една онлайн платформа е задължена да опише и обясни защо има нужда от тях. За букитата няма особено значение, след като в повечето случаи предлагат услуги и се рекламират, а и тази индустрия никога не е била ограничена от определен вид аудитория – тя е известна на всички и е необятна, все пак говорим за спортни фенове. Законът обаче изисква всички видове хазартни игри, като в това число влизат и дори спортните прогнози, следователно брандовете изпълняват това изискване.

Що се отнася до сигурност, най-вероятно сте забелязали, че в последно време можем да видим, че няма индустрия, която да не пострада от хакери, с изключение именно на тези платформи, все пак ще забележим присъствието на SSL сертификат, който криптира информацията от вашето устройство до сървърите на букмейкъра. Ако използвате мобилно приложение, тогава получавате защитата на Google и Apple – зависи какъв телефон използвате – както и на самият бранд, който е създал въпросното приложение.  

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Електронни спортове