Хеликоптерът на Кобе Брайънт не е имал система за предупреждение за сблъсък

Медитация помага на болни от рак и с високо кръвно Индийският гуру Шри Шри Рави Шанкар и д-р Фари Саатчоглу от Осло дойдоха в София

Станислав Владимиров: За Перник няма друго решение освен водата от „Белмекен“

Вътрешен човек отмъкнал металната каса от казиното в Борован

Главният редактор на „Труд“ Петьо Блъсков за СРС-тата с Румен Радев: Може би ще има още

Венцислав Караджов: В частния сектор има проблеми при обработване на лични данни

Спецпрокуратурата и МВР влязоха в офиси на Васил Божков

Потвърдиха кърви случай на коронавирус и в Обединените арабски емирства

Вандали оскверниха гробищата в град Баня

Димитър Дъбов, член на НС на БСП, пред „Труд“: БСП изглежда като лека кавалерия пред ГЕРБ В България ситуацията е много сложна, търси се нов политически субект

Проф. Кантарджиев: В България вече има желаещи да се изследват за коронавируса

Камион се обърна и затвори магистрала „Тракия“ към София

Силен вятър събори дърво върху лифт в Австрия В кабинките е имало деца, отишли на курс по каране на ски

Земетресение с магнитуд 4,9 разлюля Албания

Нови три случая на коронавирус в Германия Над 130 са вече жертвите на болестта в Китай, заразените са близо 6000

Bigatti от лего с мощност 5 к.с. Суперавтомобилът е сглобен от над 1 милион детайла

1535966732-275-worabyhf5_jpg_950x534

Който има излишни 2,7 милиона евро – може да си купи Bugatti Chiron и да лети по пътищата с 400 км/ч. Който има излишни 400 евро – може да си купи умалено 50-сантиметрово копие на Bugatti Chiron от 3600 блокчета лего, да го сглоби и да си представя, че лети с 400 км/ч.

21-4-6kol

Ето че лего създаде и Bugatti Chiron в реални размери. Това си е истински автомобил, който се движи на собствен ход и тежи 1500 кг. Рамата и осите са от стомана, колелата и емблемите са от Bugatti, спирачките, сервоуправлението, силовото предаване и батериите са взаимствани от други автопроизводители. Но всичко останало е от лего. Блокчетата са боядисани в специалния син цвят на Bugatti – повечето от тях са стандартни като в други конструктори, но някои са специално проектирани конструирани.

21-3-6kol

За сглобяването на колата са използвани 339 различни типа части лего или общо над 1 милион детайли. За сравнение – истинският автомобил Chiron се състои от около 1800 части. Сглобяването от лего отнема 13 438 часа труд и не се използва нито капчица лепило. Всички компоненти са захванати механично. Изработката на двата модела коства приблизително едно и също време – около 6 месеца.

1535968800-275-buildforreal-12_jpg_950x534

За разлика от реалния Chiron, чийто горивен резервоар побира 100 л, колата на лего не изразходва никакъв бензин. На мястото на чудовищния 6-литров двигател W16 с 1500 конски сили инженерите на лего прилагат моторен блок, състоящ се от 2304 електромоторчета, 4032 зъбчати колела и 2016 оси.

1535968357-275-wore7ro3y_jpg_950x534

Този електрически задвижващ комплект произвежда мощност 5,3 конски сили и я предава на двете оси с верига. Сглобяемият Chiron развива максимална скорост 20 км/ч.

1535968281-275-worpphg2l_jpg_950x534

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.