Момче се удави в река Росица 17-годишният младеж е от великотърновското село Ресен

Турция намали военната служба на шест месеца

Шоколадовото изкушение Лаис Рибейро

Вицепрезидентът Илияна Йотова ще бъде на работно посещение в Черна гора

Прокуратурата поиска задържане под стража за седемте обвинени за трафик на мигранти

ДПС няма да участва в консултации за партийните субсидии

Евакуираха 15-хиляден град в Япония заради опасност от свлачища

Цената на биткойна надхвърли 12 000 долара

Торнадо издуха яхтено пристанище пред погледите на ужасени туристи (ВИДЕО)

Вижте Кайли Дженър без грим и с очила (СНИМКИ)

Клиент буйствал в хотел в Търново Строшил лампа и врата в туристическия обект

Войнска кухня, отбрани блюда и целебни храни показват на фестивала „Вкусът на Средновековието“ в Търново Зрелищното събитие се организира на крепостта Царевец

Бус с нелегални мигранти катастрофира в Одрин, загинаха 10 души (ВИДЕО)

Дете оцеля по чудо след падане от осмия етаж

Безплатни работилници се организират за децата на Стара Загора

Fibank отново е сред най-силните марки в България

Fibank (Първа инвестиционна банка) отново получи приза за отличен брандинг в категория „Финансови институции“ на стилна церемония по повод шестото издание на елитния конкурс Superbrands.

Първа инвестиционна банка бе наградена за четвърти път в конкурса Superbrands, въпреки силната конкуренция в своята категория. През 2014 г. Fibank за първи път изпревари тогавашния лидер УниКредит Булбанк в класацията на най-силните марки в България.

Fibank също така е шест пъти носител и на наградата „Банка на клиента“, която се определя от гласуване на клиентите в интернет сайта на „Асоциация Банка на годината“.

Тези награди са доказателство за високото качество на обслужване в клоновете на Fibank (Първа инвестиционна банка) в цялата страна.

Отличието за най-силна марка бе присъдено на банката на база оценка на жури, съставено от авторитетни специалисти в рекламния бранш и независимо проучване на потребителския сегмент на българския пазар по инициатива на глобалната организация Superbrands.

Партньор на Superbrands в провеждането на националното гласуване на потребителите в интернет е водещият Институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria.

Основните критерии, спрямо които журито е определило своите оценки, са качество на предлаганите продукти и услуги, надеждност, различие, поддържане на висок стандарт и индивидуалност, които правят марката Fibank уникална на пазара.

Глобалната организация Superbrands е независима институция, фокусирана върху брандинга. Тя отличава изключителните търговски марки, които се открояват и доминират над всички останали в рамките на националния пазар. Конкурсът се провежда в над 80 страни в целия свят.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.