Взривът на бензиностанция в Добрич вероятно е причинен от манипулирана газова бутилка

И инжекция не вдигнала Рейш за „Черно море“

Признава ли се времето за майчинство при изчисляване на процент „клас”

Пернишкото село Люлин е без вода четвърти ден заради поредица от аварии

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ във вторник, 17 септември 2019

България е отличник по свободни работни места

Премиерът Бойко Борисов в Пещера: Всеки ден откриват заводи (обзор) “Биовет” отвори нови мощности за производство на фармацевтични продукти и фуражни добавки

Русия започва мащабно военно учение

Лекарите отхвърлиха здравния модел на Ананиев Управляващите си играят с нервите на медиците, се посочва в становище на БЛС

За всеки трети първолак българският език не е майчин Между 25% и 30% от децата са от ромски, турски или други групи и имат проблем при общуването с учителите

Лондон предлага нови формули за Брекзит Брюксел отхвърля идеите

Отварят магазини в малки населени места Нараства интересът към ритейл парковете

Задължават свинарите да сменят обувките Стопаните трябва да имат работно облекло, с което да влизат в кочината

Откриха учебната година в затворите у нас, 124 са първокласниците

Приеха методология за провеждане на наблюдение по метода „таен клиент“ Може да се използва от всички централни и териториални администрации

Gap се извини за продажбите на тениски със „сбъркана карта“ на Китай

Американската верига за облекло Gap Inc. се извини, че е продавала тениски със сбъркана карта на Китай и добави, че ще въведе „строги проверки“, за да се избегне повторение на грешката, предаде Ройтерс.

Извинението дойде, след като един човек публикува снимки на тениските в китайската социална мрежа Уейбо (Weibo), твърдейки че китайските територии, включително Южен Тибет, остров Тайван и Южнокитайско море, не присъстват на картата. Потребителят казва, че е направил снимката в магазин с намалени цени на веригата в Канада.

„Gap Inc. уважава суверенитета и териториалната цялост на Китай. Научихме, че върху наша тениска, продавана на задокеанските пазари, не е изобразена правилната карта на Китай. Искрено се извиняваме за тази неумишлена грешка“, се казва в комюнике, публикувано в профила на американската верига в Уейбо. Продуктите са изтеглени от китайския пазар и унищожени, се добавя в комюникето.

Извинението на Gap идва на фона на все по-многобройните усилия на Китай за по-умерен език при описанието на територии, за които претендира, че са негови, като Тайван. Други американски компании – Делта Еър Лайнс (Delta Air Lines) и Мариот Интернешънъл Инк. (Marriott International Inc.) също се извиниха за подобни инциденти.

По-рано този месец Белият дом остро разкритикува усилията на Китай да накара чуждестранните авиокомпании да променят начина, по който описват Тайван, Хонгконг и Макао на техните страници в интернет, като ги нарече „безсмислица по Оруелски“.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.