Пневмонии убиват 800 000 души в света всяка година Децата и възрастните хора са най-уязвими

Ледено и оранжево вино предлага Villa Vinifera Избата открива първия си представителен магазин

Министър Желязков: Приетите текстове в пакета „Мобилност“ ще доведат до повишаване на вредни емисии

Фронтекс: Броят на мигрантите по източния маршрут нараства

Румен Радев: В своята командирска практика нямам нито един загубен самолет, нито един загинал летец

Децата в риск са уязвими от социалния закон Социалистите пращат текстовете в Конституционния съд

Проф. Олег Асенов: Електронната система за тол таксите ще помага срещу нерегламентирания превоз на пътници

Нинова: В правилника на парламентарната групата на БСП няма партийни наказания

Соцвеличия почетоха паметта на Христо Христов (снимки) 100-ина души, работили във външната търговия отбелязаха 88-ия рожден ден на бившия си министър, който почина на 16 ноември

Прокуратурата в Италия разследва Матео Салвини заради служебни полети

НЗОК отпуска безплатно по 2 лекарства за заболяване Лекари се оплакват от новия Националния рамков договор, който предстои да бъде подписан

Сидеров: Не съм част от управлението! Каракачанов има две детски мечти – да бъде министър на отбраната, другата е да измести АТАКА и Волен, която няма да се сбъдне, категоричен е партийният лидер

АПИ: 70% от българите смятат за справедливо камионите и автобусите да плащат по-високи такси

Владислав Горанов: Радев е приел ролята на опозиционен лидер, но понякога с това вреди

Доналд Тръмп нападна Грета Тунберг: Кротни се!

Leaf върти четирите колела Nissan подготви прототип с два електромотора

Прототип на електромобила Leaf с два мотора и задвижване на четирите колела е разработен от Nissan. Двигателите работят независимо един от друг съответно на предния и задния мост. Общата системна мощност възлиза на 309 конски сили, а максималният въртящ момент – на 680 Нм. Работата на електрическите мотори се управлява от електронен блок, за да се осигури максимален комфорт, ефикасност и стабилност на пътя.

Двигателят на задната ос допълва регенеративното спирачно действие на предния мотор, като намалява накланянето на каросерията при необходимост от рязко спиране. На пътници с чувствителен вестибуларен апарат по-рядко ще им става лошо. За да се оползотвори оптимално енергията от всяко колело, спирачките също се управляват независимо. Прототипът с два електромотора е базиран на серийния модел Leaf e+.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.