Вицепрезидентът дари месечната си заплата на столичната Спешна помощ

Четвърти пореден ден гори пожар в района на АЕЦ „Чернобил“

Извършител на седем грабежа поиска да се върне при 4-те си деца Недко-Арапа, нападал шуменки, остава в ареста

Стадион „Васил Левски“ с модерна система за видеонаблюдение

Дончев към президента Радев: Нека всички да се смирим и да си гледаме работата (ВИДЕО)

Девня Цимент АД достави предпазни средства на медиците в Девня

Борисов и посланик Херо Мустафа спазиха социална дистанция на среща в МС (СНИМКИ) САЩ и България стоят рамо до рамо, декларира американският дипломат

Местната власт и бизнесът в Девня подемат дарителска кампания Кмет и съветници даряват заплатите си в помощ на закъсали семейства

Издадоха 56 акта за разходки в паркове и групово пиене на бира по улиците КПП-та не пускат по около 150 коли на денонощие да влизат в Търговище

В Бургас Общината плаща тестовете на спешните медици

Ученици благодарят на медици

Студентският съвет на ВТУ настоява пред МОН за бройки в специалностите „Политология” и „Туризъм” Второ писмо изпратиха студентите, подкрепи ги и Градският ученически парламент в старата столица

Жертвите на коронавируса по света вече са над 75 хиляди

Съдът в Бургас предаде белгийски поданик на гръцките власти

Бързи производства срещу нарушители на карантина в Разградско Международен шофьор, под карантина, отишъл в КАТ да си подновява книжката

Megane RS завива с 4 колела

За първи път в сегмента на хот-хеч автомобилите ще има модел с четири завиващи колела. Това ще бъде новият Renault Megane RS, чиято световна премиера ще се състои през септември на изложението във Франкфурт. Компактната спортна кола на френската марка вече е готова и производителят поетапно пуска информация за нея. Сигурно е, че системата 4CONTROL за завиване с четирите колела ще бъде инсталирана в Megane RS, за да издигне на още по-високо ниво пъргавината, маневреността и прецизното управление. Завиването със задните колела се осъществява с помощта на електродвигател на задната ос. Настройките са калибрирани така, че да осигурят максимална стабилност в завои при висока скорост.

Купувачите на Megane RS също така ще могат да избират между две шасита, както и между ръчна или автоматична трансмисия с два съединителя. Шаси Sport комбинира по-добро пътно поведение и комфортно возене за всекидневно каране, а шаси Cup е разработено за екстремно натоварване и максимално удоволствие на писта.

Засега липсват данни за моторизацията на новия Megane RS, а колата продължава да бъде покрита с маскировъчно фолио. Предишният модел разполагаше с мощност от 273 конски сили от 4-цилиндров турбо двигател.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.