Швейцарският курорт Цермат е блокиран заради повишена лавинна опасност

Повече момчета според поверието в „Дева Мария“

Броят на жертвите на пожара в Прага нарасна на 4

Учени създадоха карта на движението на мисълта в мозъка

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 22 януари 2018

Похитител платил такси с пръстени на жертвата си Отвлечената ядосала бандита, че не му дава пари на заем

Министър Красимир Каракачанов за инцидента със самолета “Спартан”: Вторият пилот се е обучавал за първи

Публикация на турски език в профила на Радев (обзор) Има препратка към сайт за бързи кредити в южната ни съседка

Караянчева поздравява всички шефове на европейски комисии Форумът ще се излъчва на живо в интернет

ГЕРБ уличиха в лъжа БСП преди вота (обзор) Митниците и ДАНС спрели теч за милиарди още през 2016-та

НСО и хакерите

САЩ призоваха Турция да прояви въздържаност в Сирия

Сняг, студ и лед – опасно време в 19 области

Бяла мида и рапан спасяват риболовния сезон Слаб улов тормози хората по Черноморието

„Левски“ сгази австрийци с 3:0

Megane RS завива с 4 колела

За първи път в сегмента на хот-хеч автомобилите ще има модел с четири завиващи колела. Това ще бъде новият Renault Megane RS, чиято световна премиера ще се състои през септември на изложението във Франкфурт. Компактната спортна кола на френската марка вече е готова и производителят поетапно пуска информация за нея. Сигурно е, че системата 4CONTROL за завиване с четирите колела ще бъде инсталирана в Megane RS, за да издигне на още по-високо ниво пъргавината, маневреността и прецизното управление. Завиването със задните колела се осъществява с помощта на електродвигател на задната ос. Настройките са калибрирани така, че да осигурят максимална стабилност в завои при висока скорост.

Купувачите на Megane RS също така ще могат да избират между две шасита, както и между ръчна или автоматична трансмисия с два съединителя. Шаси Sport комбинира по-добро пътно поведение и комфортно возене за всекидневно каране, а шаси Cup е разработено за екстремно натоварване и максимално удоволствие на писта.

Засега липсват данни за моторизацията на новия Megane RS, а колата продължава да бъде покрита с маскировъчно фолио. Предишният модел разполагаше с мощност от 273 конски сили от 4-цилиндров турбо двигател.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.