Пендаровски: Комисията за историческите въпроси между Северна Македония и България е в задънена улица

Висоцки – първият съветски мачо 39 години след смъртта на барда, той вече е безсмъртен

Слаба избирателна активност на парламентарните избори в Украйна

Първата победителка в “Гласът на България” Стелияна Христова и Християна Цветков пеят за търновци Концертът е в разгара на лятото

Два автомобила се сблъскаха край Търново

Хванаха двама българи крадци в Италия след преследване с хеликоптер

Бойко Борисов кръсти внуците си (СНИМКИ) Малките Бойко и Иван вече са християнчета, похвали се дядо им

Вечната история за принцеса Турандот и музиката на Пучини оживяха на Царевец

Пожар гори близо до Атина

С велосипед и четка шуменец подреди 32-ра излобжа

Идва времето на умните тоалетни Новости в банята: избор на музика и осветяване, самопочистване и смесители с гласови команди

Британският финансов министър ще подаде оставка ако Борис Джонсън стане премиер

Товарен автомобил със слама се запали и затвори за около час пътя за събора на Рожен

„Цар Лъв” пак ловува в кината Нова версия на анимационната класика

Рекорден трафик на „Капитан Андреево“, преминаването през границата отнема 2 часа

Subaru пуска хибриди Forester и XV се задвижват от двигател боксер в тандем с електрически мотор

Subaru прави първата крачка към електрификация на автомобилите си, без да се отказва от традиционния боксеров двигател. Първите хибридни модели на японския производител ще бъдат Forester и XV. Тези автомобили ще се предлагат като пълни хибриди без зареждане от контакта. Те няма да изгубят нито част от високата си проходимост, нито от самоуверения дизайн.

При Forester и XV познатият 2,0-литров боксеров мотор с мощност 150 к.с. ще бъде комбиниран с малък електрически двигател с капацитет 12,3 киловата (16,7 к.с.). Електромоторът ще подпомага бензиновия агрегат при потегляне и движение с ниска скорост, като ще бъде особено полезен в офроуд заради високия въртящ момент без развъртане на обороти. Хибридната система е подходяща за безстепенната автоматична трансмисия CVT, така че движението да бъде плавно. По време на пътуване и при спиране се генерира енергия, която зарежда литиево-йонната батерия, захранваща електрическия мотор.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.