Tри ракети са изстреляни от Ивицата Газа към Израел

Духовният код на България, народа и азбуката

Тамплиерите отличиха Георги Иванов с приз за рицарство

Коледна приказка в Антверпен

Тяло на жена е намерено в морето в Бургас

Северна Корея: Разговорите за денуклеаризация със САЩ са „извън масата за преговори“

Пожар гори в общежитие в Студентски град в София

Пътнически влак дерайлира край Кърджали

Бастнезитът знае за какво мечтаеш Бижутата с него се броят на пръсти

Поледицата прати близо 100 души в „Пирогов“

Интензивен трафик на ГКПП „Капитан Андреево“ и ГКПП „Дунав мост – Русе“

Туск предупреди Макрон за отношението му към Западните Балкани

Македонски автобус се преобърна в Сърбия, 26 души са ранени (СНИМКИ)

Три земетресения на гръцкия остров Крит

Екатерина Захариева: Изказването на Путин за „Турски поток“ и изгоненият български дипломат нямат общо

Андрей Новаков: Пакетът „Макрон” е неизпълним и ненужен

„Пакетът на трите „НЕ” – така евродепутатът от ЕНП/ГЕРБ Андрей Новаков определи пред пакета от промени в европейското законодателство, насочени към международните шофьори. Става дума за нови изисквания за часовете на труд и заплащането на превозвачите, като браншът в източноевропейските страни заподозря опит на конкурентите им от богатите страни да ги изхвърлят от пазара.

За да докаже несъстоятелността на лансирания от Еманюел Макрон пакет, Новаков пътува от Холандия до България в кабината на тир. „Аз имам чувството, че правилата са правени за делтапланеристи, които прелитат през границите, а не за Сюлейман, който прекарва по 40 тона товар през Алпите”, коментира евродепутатът по БТВ.

Той посочи, че изискването след 72 часа престой в дадена държава да се плащат нейните ставки, не е реалистично, защото има страни като Германия и Франция, които просто не могат да бъдат преминати за толкова време. На други места като Австрия тировете не вървят в петък, събота и неделя, което също е предпоставка да се стигне до по-дълго пребиваване.

„Тези правила са направени така, че източноевропейските превозвачи да плащат повече”, подчерта Новаков.

По думите му стотици километри се изминават без отбивка за хотел, няма достатъчно охраняеми паркинги, а и търсенето им създава риск от друго нарушение – прекалено дълго време, прекарано от шофьора зад волана.

Според Новаков подкрепата за пакета „Макрон” в момента отслабва, докато все повече периферни държави застават в опозиция. Въпреки това положението все още е „буквално 50:50”.

Ако бъдат приети, мерките трябва да засегнат и турските тираджии, които често покриват нездравословно големи разстояния без почивка.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (9)

  1. Не виждате ли,че Макаронът прави напук? Той много добре знае,че вреди на източноевропейците. Нарочно вкарва тези рестрикции,за да му се молят и да го забелязват. Маки е едно непорастнало дете,свикнало да го дундуркат. Ако не е мама,ще е баба.

    1. Какво иска Макрон всъщност? Да повиши възнаграждението на нашите шофьори. Кой „реве“? Шефовете на българските шофьори, които им плащат мизерно сспрямо труда и заработеното. Може ли някой да обясни защо западните превозвачи не фалират като плащат адекватни заплати на шофьорите си, а нашите кръвопийци ще фалират при тези условия. И защо само от криворазбран „патриотизъм“ всички се спуснаха да защитават гадните български капиталисти, експлоатиращи до побъркване едни нещастни хора, нямащи друг избор, освен да въртят геврека. Защо българската държава не се загрижи по подобен на Макрон начин за всички работещи на наша територия?

  2. Да чухте шофьорите да реват?Реват думбазите,построили кокошкарският си бизнес слаломирайки между правилата!В цяла Европа (без Източна разбира се)заплащането на бизнеса е почасово.Мислите ли как Макрон и меркел ще обяснават на техният бизнес,че те трябва да се свиват ,за да може Гуджо от Полси Тръмбеш да развива транспортен бизнес.
    Разликата е очеизвадна!!!Европейският шофьор за същата работа би получил възнаграждение около 4000 евро на месец(след данъците),а наш Мунчо кандисва на 800лв по трудов договор и 1200 евро командировъчни,които обаче не получава след като се върне у нас след третият месец каране!

  3. Само имаме интерес от общи закони,било в сферата на пенсиите,било в сферата на бизнеса,било в която и да е сфера.Това ни превръща от съюз в държава,а сегашното положение води до обезлюдяване на членките с по-слаби икономики,което пък води до един чисто икономически съюз по подобие на този в началото между Германия,Франция, Италия и трите от Бенелюкс,плюс Испания,Португалия и Скандинавските страни и малко вероятно Гърция,поради нейната отдалеченост от вероятните членки Австрия и Италия.

  4. Евродепутатът е открил нещо много хубаво- в Австрия в петък, събота и неделя тирове не вървят- да го приложим и в България, така магистралите ще ни се рушат по-малко.

  5. КАКЪВ ЕВРОДЕПУТА СИ БЕ ЧЕНГЕ МАЗНО КОГА ТИ ЛИЧНО СИ ВЪРТЯЛ ГЕВРЕКА ДА ЩЕ ЗАЩИТАВАШ. ТО РЕВ ТО РЕВ АМА КОЛКОТО ПО РЕВЕТЕ ТОЙ МАКРОН СИ ЗНАЙ РАБОТАТА САМО ТАКА ЗА ДС ФИРМАТА САМО С ЗАКОННИ СРЕДАТСВА СЕРЩУ ЕДНА БЕЗОБРАЗНА АНТИЧОВЕШКА СИСТЕМА. ТО ВИЕ ДС ДЕПУТАЧЕТА ХУБАВО ЩЕ Е ДА ВИ ИНСТАЛИРАТ ТОЛАТЕНА ТИП ТИР ЗАДНА ГУМА ЗАЩОТО ВИЕ РЕЛАНО СТЕ ЗАДНАТА СКОРОСТ И ЗАДНАТА ГУМА НА ЕВРОПА. БЕЗСРАМНИЦИ И ХРАНТУРНИЦИ НА ДС ФИРМАТА ЗА ТОВА РЕВЕТЕ НЕ ЗА ОНЕЗИ БЕДНИ СЕМЕЙСТВА И МАЛКОТО КОЕТО ВЗИМАТ БЪЛГАРСКТЕ ШОФЬОРИ ИМ ЗАВИЖДАТЕ ИИ ИСКАТЕ ДА ИМ ВЗЕМЕТЕ И ХЛЯБА ОТ УСТАТАТА. САМО ВИЕ ДС ЛАЙНАТА СТЕ ХОРА ДРУГИТЕ ДАЖЕ И ЗА ЖИВОТНИ НЕ ГИ ИМАТЕ.

  6. Доколкото чух по новините са тръгнали в четвъртък сутринта от Брюксел,а вече са у нас.Та за какви три дни става въпрос за Германия,Франция,че било трудно да се прекосят ,след като за четири дни са прекосили цяла Европа?

  7. Тръгнали от Брюксел в четвъртък сутринта,прекосили цяла Европа за четири дни,а една Германия или Франция не можело да се премине за три дни?

  8. V Germania ima golemi zadrastvania po magistralite – nai mnogo sa poliacite, no i ruski i beloruski, a i baltiiski TIRove. Na iug e po malko natovareno. Shtom Makron e dobar da digne zaplatite na shoferite ni, neka digne i za drugite, a soshto i pensiite za roditelite ni?!

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.