Секси лъвицата Оливия Уайлд ще се пробва в режисурата Дебютният филм на мацето се казва “Booksmart”

ООН прие единодушно резолюция за прекратяване на огъня в Сирия

Филм с българско участие спечели “Златна мечка” на “Берлинале” (СНИМКИ)

Шофьорка заби колата си във бензиностанция в Благоевград

Все повече туристи от Азия идват у нас с цел винен туризъм

Работодатели дават щедри бонуси за довеждане на нов колега в офиса

Сидеров: Мога да намера нов енергиен министър

КАТ преброи 2536 ранени по-малко от лекарите Разлика с над 22% между данните на МВР и Министерство на здравеопазването установи Институтът за пътна безопасност

Забраниха играчките оръжия в пакистанска провинция

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в неделя, 25 февруари 2018

Сняг и паднали дървета на Шипченския проход

Въоръжен мъж се барикадира в дома си във Велинград Излезе да вземе дърва за печката и го арестуваха

„Левски“ подгони вечния съперник

Цветанов в Сандански: Усилията на ГЕРБ са насочени към реализирането на успешни политики в местната власт

“Реал” се утвърди в тройката

БМФ сключи договор за построяване на нови 6 кораба До средата на 2020 г. дружеството ще разполага с тонаж от 1.5 млн. тона

Предването на новия кораб "Руен" от китайската корабостроителница

“Параходство БМФ”АД сключи договор на построяване на нови 4+2 кораба за превоз на насипни товари с една от трите най-големи корабостроителници в Китай, съобщиха за “Труд” от пресцентъра на дружеството. Корабите ще са с нов, изключително ефективен дизайн и ще са оборудвани с най-съвременните двигатели, механизми и технологии. Всеки един от тях ще е с товароподемност (DWT) от 45 000 тона, максимално газене от 10.80 метра и с усилен корпус, и пропулсивен комплекс за плаване в ледови райони като Балтийско море, Азовско море и Канада. Корабите ще се отличават и с това, че ще имат най-голямата кубатура на товарните си помещения за този сегмент. Очаква се първият кораб да влезе в експлоатация още до средата на 2019 г., а китайската корабостроителница е потвърдила вече, че в рамките на една година ще може да предаде и останалите пет кораба. Вече са определени и имената на първите четири кораба – „Миджур“, „Плана“, „Мальовица“ и „Бузлуджа“.

Новата инвестицията на българската компания ще надхвърли 100 млн. долара. Ръководството на БМФ счита, че е настъпил момент за поетапно преминаване към възможно най-модерни и ефективни плавателни съдове. Според него това е единственият път към утвърждаване и подобряване конкурентоспособността на флота, съответно и на пазарните позиции на дружеството. През изминалите няколко месеца флотът на Параходство БМФ беше попълнен с два чисто нови кораба от последно поколение „Bluetech 42” – „Руен“ и „Рила“, а догодина се очаква предаването на последните два кораба по този проект – „Рожен“ и „Мусала“.

С подписването на настоящите договори е вече ясно, че до средата на 2020 “Параходство БМФ”АД ще разполага със собствен тонаж от над 1.5 млн. тона, при средна възраст на флота под 7 години, стремейки се да стане най-големия корабособственик на т. нар. „Handy size” кораби за насипни товари в Европа.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (3)

  1. нали пак щяха да я правят държавна таз фирма?Дали дадоха някой лев на смешния В.Симеонов

  2. яко!
    а до 2050 можем да стигнем нивото завещано от лошите комунисти 1.8+ млн тона…

  3. Не е много за хвалене. Преди време бях на кораб, построен в същата корабостроителница и то за германска фирма. Качих се да сменя колегата на третия месец след излизането на кораба от завода. Такъв кошмарен контракт не бях имал. Проблеми с главния двигател, проблеми с рулевото управление, проблеми с баластната система, проблеми с жирокомпаса, проблеми с комуникационното и компютърното оборудване, проблеми с хидравликата на закритията на товарните помещения, проблеми с швартовите механизми, и още, и още, и още. С неописуема радост си тръгнах в края на контракта и дадох дума никога, ама НИКОГА повече да не се качвам на кораб китайска постройка!!!! Жална им майка на колегите, дето ще работят на тези кораби!!! А подобни кораби преди 20 – 30 години сами си ги строяхме в КЗ “Георги Димитров” във Варна, и плаваха по цял свят, и някои от тях още плават, въпреки, че са на почетна възраст!!!

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.