На 18 юли 2019 да почерпят

„Лудогорец“ аут от Шампионската лига

Началникът на кабинета на Меркел: Тя е в добро здраве и е готова да довърши мандата си

Тръмп одобри среща на сенатор Рандъл Пол с иранския външен министър

Затиснатото от гума дете е в критично състояние Лекари от болницата във Велико Търново се борят за живота му

Българи кръщават свят извън Слънчевата система Отредени са ни звезда като Слънцето и горещ газов гигант като Юпитер

Мей призова за запазване на иранската ядрена сделка

„Зелените” настояват за 4 ресора в Еврокомисията

Украинските моряци, задържани в Керченския проток, остават в ареста

„Фейсбук” е проводник на фалшивите новини Киберпрестъпленията се увеличават

България U20 срещу Русия на четвъртфиналите в Португалия

Бившият вътрешен министър Валентин Радев ще ръководи етичната комисия на ГЕРБ

Иде драма с паспорти и лични карти до 2021 г. Изтича валидността на над 4 милиона документи в следващите 2 години

В Словакия песимисти: „Левски“ е по-богат и по-опитен

Потвърдиха два случая на африканска чума по прасетата и в Търговищко Болестта е установена в семейно стопанство и на територията на ловно

Богдан Милчев: Три месеца след катастрофата край Своге мантинелата още не е сменена

Повече от 3 месеца след катастрофата край Своге мантинелата в участъка все още не е сменена. Това каза Богдан Милчев от Института за пътна безопасност по БТВ.

Когато комуникирахме с различните институции да оправят мантинелата, получавахме отговора, че се води досъдебно производство и затова тя не може да се сложи. Но в същото време оправиха и смениха асфалта, каза Милчев.

Той се обърна лично към главния прокурор Сотир Цацаров с призив проблемът да бъде решен. Надяваме се до Нова година мантинелата да бъде сменена, отбеляза Богдан Милчев.

Системата „Бонус – малус” е създадена единствено и само да въздейства върху поведението на шофьорите и да установява кой колко е рисков, коментира той в разговора.

„В същото време шепа държавни чиновници са напът да отвратят българското общество от една доказано ефективна система, каквато е „Бонус – малус”, допълни Милчев. „Тази наредба, която ни предложиха, и тези понятия, показват, че имаме огромен проблем и дефицит на експертиза”, посочи той.

Комисията за финансов надзор имаше един огромен проблем – тя излезе да защитава тази наредба, без до нея да застанат от МВР и от Министерството на транспорта, каза още той.

Той призова шефът на КФН Карина Караиванова да оттегли наредбата. По думите му наредбата не е приемлива за хората и трябва да се направи втори опит.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.