Лекарят, убил крадец в дома си, се призна за виновен и поиска по-лека присъда

Три реактора на руска АЕЦ бяха изключени аварийно заради късо съединение

Кметът на Търново разпореди проверка по случая със затиснатото от гума дете В зоната за фитнес има табела, че се ползват от лица над 18 години

„Орлите“ срещу 108-годишен исландски клуб

Борисов разгледа снимачната площадка на „Откраднат живот“ (СНИМКИ)

Нов заместник-председател встъпи в длъжност във Варненския окръжен съд

Треньорът на „Лудогорец“: Ще има санкции

Д-р Иван Димитров се призна за виновен за убийството на Жоро Плъха, може да бъде осъден още днес

Почина проф. д-р на и.н. Иван Душанов

Евакуираха 130 пътници, заради сигнал за бомба в самолет на летището в Белград

Кметът на Белица подкара багер

Урсула фон дер Лайен иска всяка страна от ЕС да й предложи по един мъж и една жена за еврокомисар

Честна шуменка намери и върна портфейл с много пари

Бойко Борисов: В момента, в който направим индустриална зона, тя се пълни

Премиерът: Аз настоях да платим накуп самолетите F-16

Боинг призна за грешката в модела 737 МАХ

Снимка: Уикипедия

Главният изпълнителен директор на Боинг призна, че компанията е допуснала „грешка“ с проблемната предупредителна система в кабината на модела 737 Max преди двете смъртоносни катастрофи с най-продаваните самолети.

Председателят и главен изпълнителен директор Денис Мюленбург каза, че Боинг не е успял да комуникира „адекватно“ с регулаторните органи и клиентите, но защити широкия инженерен и дизайнерски подход към софтуера за контрол на предната част на самолета, който е в основата на разследването на произшествията, довели до спирането на полетите с този модел по целия свят.

Мюленбург призна, че компанията е допуснала грешка заради това, че не уведомила за дефектна предупредителна светлина на кабината на 737 Max регулаторните органи и клиентите и заяви, че глобалните регулаторни органи разследват това.

Изпълнителният директор на Боинг, който е под кръстосан огън заради дизайна на Max и заради начина, по който се отнесе към кризата с Боинг каза, че „виждаме с течение на времето все по-голямо единство между регулаторите“, че Max трябва отново да получи разрешение за полети. Той изрази очакване, че това ще стане тази година.

Американската федерална авиационна администрация е обвинявала Боинг, че повече от година не е уведомил регулаторите, че индикатор за безопасност в кокпита на Max не работи.

Пилотите са ядосани, че компанията не ги е информирала за новия софтуер, който е свързан с катастрофите в Индонезия и Етиопия, при които загинаха 346 души.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.