На 22 май 2019 да почерпят

„Парцелгейт” се развихри в Полша Премиерът си купил имот на шесторно по-ниска цена

След градушката в Горна Оряховица кметът свика кризисния щаб Градоначалникът е разпоредил незабавна проверка на щетите

Атанас Скатов се завърна от Хималаите

Министър Захариева: Германия счита България за важен партньор и за много силна проевропейска държава

Серенай Саръкая и Керем Бурсин се разделиха

КФН: Изплащането на 10 лева обезщетение на наследници на загиналите в катастрофа край Своге е противозаконно

Народът му отпуска края – харчи за курорт, техника и ремонти Увеличаваме разходите си по-бързо от останалите европейци

ЦСКА не се предава, титлата между Разград и „Армията“

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 22 май 2019

Ники Лауда – Майсторът на резките завои

„Боинг“ стяга модел 777Х за първи полет (ИНФОГРАФИКА) Американският авиогигант изпревари по поръчки европейския съперник

Инженери и механици на американския авиогигант “Боинг” са в трескава подготовка за първия публичен дебют на новия си модел 777Х през февруари. Първият полет на машината се очаква месец-два по-късно. Лайнерът идва в два варианта – 777-9 и по-малкият, но с по-голям пробег 777-8.

Първият тестов модел е почти готов за първия си полет с новите си турбореактивни двигатели GE9Х – най-гигантските, които някой е виждал, писа в. “Сиатъл таймс”. Първоначалните тестове винаги са най-тежки и изпълнени с проблеми, но “Боинг” като че ли си е взел поука от кошмара със създаването на модел 787, който бе отлаган в продължение на повече от 3 години. 777-9 ще замени 777-300ЕR, който отдавна е звездата на компанията. Със същата тежест новата машина ще има повече места и по-голяма дължина на полета с 400 км. Това се дължи най-вече на двигателите, но и на супераеродинамичните криле.

Ще се продава за 426 милиона долара, като реалната цена на 777-9 с обичайните отстъпки, изчислени от специализираната фирма “Авитас”, ще бъде около $200 млн., което го прави най-скъпият самолет на “Боинг”.
Новият модел 777Х ще има тестови полет точно четвърт век след дебюта на оригиналния модел 777 през 1994 г. Първият клиент на опашката за машината е авиокомпанията “Емирейтс”, която чака доставки догодина. Поръчки имат и “Етихад Еруейс”, “Катар Еруейс”, “Катай Пасифик”, “Луфтханза” и Сингапурските авиолинии. В тежка конкуренция с малко по-малкия еърбъс А350-1000 “Боинг” разчита да запази доминиращата си роля на пазара.

За поредна година европейският производител “Еърбъс” изгуби надпреварата за 2018 г. от “Боинг” със 747 поръчки – с 33 на сто по-малко от 2017 г. Американският гигант е №1 за първи път от 2012 г. с 893 поръчки. При доставките за 2018 г. за седма поредна година “Боинг” е първи с 806 срещу 800 за “Еърбъс”.

62-100

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (2)

  1. Няма такова словосъчетание „най-гигантските“,бе алооу,драскачите! Гигантски е съвършената степен на думата „голям“. Голям,по-голям,най-голям,гигантски. Нали е ясно? Научете българския език,пет пъти Ви се каза,бе ТРУД-но мислещите! Статиите ви са пълни с правописни ,стилистични и граматични грешки.

  2. Нещастник жалък, къде я изнамери тази „съвършенна степен“ на прилагателните имена и наречията?
    Ето ти няколко синонима на „голям“, които също можеш да използваш като „съвършенна степен“: колосален, грандиозен, грамаден, гигантски, велик, именит, крупен, масивен и т.н.
    В Google може да намериш много „най-гигантски“ неща, например „10-те жени с най-гигантски силиконови гърди – div.bg“ 🙂
    А сега взимай едно по-яко въже и спокойно се отправяй към най-близкото дърво.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.